הקמת חנות אינטרנטית במערכת Kala
- מערכת Kala מאפשרת הקמת אתר מהירה על בסיס תבניות עיצוב קיימות, ונותנת אפשרויות לביצוע התאמות אישיות (html / css / js) ללא הגבלה.
- מערכת הניהול מתקדמת וידידותית ומאפשרת לכל משתמש להתנהל מולה ללא צורך בידע טכני מקדים.
- ניהול נוח של קטלוג מוצרים, מחולקים לקטגוריות וסוגים, כולל אפשרות הגדרת מאפיינים לפ סוג.
- ניהול יעיל של פניות והזמנות על ידי הגולשים דרך האתר.
- תמיכה בצורות תשלום מרובות, כולל ספקי סליקה ו-PayPal.
- התממשקות לחברות שילוח סחורה כגון תפוז משלוחים / HFD / E-post / Cheetah.
- הגדרת קופונים, מבצעים והנחות, ומעקב אחר השימוש בהם.
- מחירונים מיוחדים לחברי מועדון ו/או לקוחות מסוגים נוספים.
- תמיכה בעגלת קניות מוצרים שאהבתי
- הזמנות שיבוצעו בחנות, יוצגו מייד במערכת הניהול ויכילו את פרטי הלקוח והמוצרים המוזמנים.
מעקב הזמנות על ידי הגולשים באתר
- חברים (לקוחות) יוכלו להזדהות עם האימייל והסיסמא שבחרו בעת ביצוע ההזמנה על מנת לקבל גישה למעקב הזמנות דרך האתר.
- הדף יכיל רשימה של הזמנות שביצע ורשימה של פניות שלו.
- רשימת הזמנות
- טבלת הזמנות שבוצעו המציגה עבור כל הזמנה - מספר, תאריך, סטטוס, פרוט מוצרים מוזמנים, אופן התשלום והמשלוח, פרוט עלויות והערות הלקוח.
- עבור כל הזמנה עם מספר מעקב יהיה קישור למעקב בהתאם לספק המשלוח. (כיום התמיכה בדואר ישראל בלבד.)
- אפשרות ביצוע הזמנה חוזרת: בדף המעקב, עבור כל הזמנה תהיה אפשרות "הזמן שוב" אשר תדע להוסיף לעגלת הקניות את כל המוצרים שבמלאי. הגולש יועבר לעגלת הקניות להשלמת ההזמנה.
- אפשרות השלמת הזמנה: בדף מעקב ההזמנות, לכל הזמנה שבסטטוס מסוג טיוטא, יופיע קישור "השלמת הזמנה" אשר יידע להעביר את הגולש לעגלת הקניות להשלמת ההזמנה.
- כמו כן, תהיה אפשרות לייצר אימייל השלמת הזמנה הכולל את הקישור על מנת לשלוח ידנית ללקוחות שלא השלימו הזמנה.
- רשימת פניות
- תוצג טבלה המכילה את כל הפניות של הלקוח הנוכחי וסטטוס הטיפול בהם.
- בעבור כל פנייה יוצג: תאריך ושעת הפנייה, נושא ותוכן, סטטוס הטיפול ותאריך עדכון סטטוס אחרון.
לפרטים נוספים אודות הקמת חנויות וירטואליות ב-Kala