איסוף וניהול פניות לעסק
מערכת Kala אוספת פניות אל העסק ממגוון מקורות ומרכזת אותן תחת קורת גג אחת. באמצעות המערכת ניתן לנהל תהליכי שיווק ומכירה ידניים ואוטומטיים עבור הפניות שנאספו תוך מעקב ותיעוד מלא של הפעילות שנעשתה והתקשורת עם כל לקוח.
המידע במערכת זמין לכל הסוכנים/מנהלים עם ההרשאות המתאימות, ואין צורך להעבירו באופן ידני מאחד לשני ולבזבז זמן יקר.
ריכוז פניות ממגוון מקורות:
- אתר / דף נחיתה - קבלת פניות והזמנות מטפסים באתר אינטרנט / דפי נחיתה במערכת קאלה או מערכת חיצונית (ניתן למימוש באמצעות API או הפניית אימייל).
- אימיילים - קבלת פניות במערכת מאימיילים נכנסים ממערכת או שירות חיצוני.
- הזמנות מחנות וירטואלית כגון WooCommerce, Shopify, Magento, BigCommerce, PrestaShop, CashCow, e-shop, konimbo, wordpress ועוד.
- שירותי מזכירות - לדוגמא טלפקס / טלאול / ביפר
- טלפון - שיחות נכנסות למספר וירטואלי או טלפוניית VOIP. תמיכה קיימת במספרים וירטואלית ומגוון ספקי טלפוניה.
- הודעות SMS / Whatsapp נכנסות ישירות למערכת, כולל אפשרות לניתוח התוכן ושמירתו בשדות יעודיים!
- API - אפשרות התממשקות עם כל מערכת חיצונית לשם קבלת פניות למערכת (לדוגמא Zapier או Facebook leads).
- ייבוא מקובץ / כתובת - ייבוא לידים בצורה ידנית/אוטומטית.
- הזנה ידנית - יצירת פניות ידנית במערכת ה-CRM.
יכולות ניהול ותפעול פניות:
- רשימה המרכזת את כל הפניות מכל המקורות עם אפשרויות סינון מתקדמות, סידור לפי עמודות, ייצוא וביצוע פעולות על מספר פניות באופן גורף.
- הגדרת שדות מותאמים אישית לפניה. כולל אפשרות יצירת קבוצות מאפיינים והצגתם לפי סטטוס הפניה.
- ניהול פניות באמצעות תהליכי עבודה וסטטוסים מוגדרים מראש.
- הגדרת אחראי לטיפול בפניה מתוך משתמשי המערכת.
- יצירת משימות לביצוע עם אחראי ותאריך יעד, התראה לביצוע, התראה על סיום ואפשרות יצירת משימות מחזוריות.
- שליחת אימייל / הודעת טקסט מתוך תבניות דינאמיות המכילות נתונים מתוך הפניה.
- ביצוע שיחת טלפון - ניתן לחבר את המערכת למרכזייה טלפונית, כך יתאפשר הוצאת שיחות בקליק ישירות מתוך המערכת.
- קבלת שיחות טלפון - התראה על שיחה נכנסת, עם קישור לכרטיס הפניה או פתיחת אוטומטית של הכרטיס על המסך.
- תיעוד הליך טיפול - תיעוד הערות חשובות להמשיך תהליך הטיפול בפניה.
- היסטוריית תקשורת - פרוט כל התקשורת הנכנסת והיוצאת.
- היסטוריית שינויים - פרוט כל שינוי ערך, עם שם המבצע.
- היסטוריית עדכוני סטטוס - פרוט כל שינויי הסטטוס שבוצעו עם פירוט של משך הזמן בסטטוס, מי ביצע, וסיבה בהתאם לצורך.
- המרת פניה ללקוח / הזמנה עם פרטי הפניה.
- ניהול מאגר לקוחות ותיקי לקוח
- הגדרת תהליכים אוטומטיים, לדוגמא יצירת משימה "פולו-אפ" בעת שליחת "הצעת מחיר".
- תיוג פניות בעזרת פרמטרים UTM לשם שמירת מידע אודות מקור הפניה, קמפיין ומדיום התקשורת.
- הצגת פניות ומשימות על גבי יומן, לדוגמא פניות שהוגדר להם תאריך פגישה.
- שיוך קבצים לפניה - שיוך תמונות / קבצים רלוונטים הקשורים לפניה.
- דף ניהול ראשי מציג דו"חות, פניות ומשימות המצריכות טיפול. עבור כל משתמש לוח הבקרה מציג את הנתונים הרלוונטים לו.
- ניהול פניות ע"י סוכנים / מנהלים הגדרת משתמשי מערכת מסוג "סוכן" / "מנהל", כולל אפשרות להגדיר באילו פניות יוכלו לצפות סוכנים - רק שלהם / של כולם / גם ב"ללא אחראי".
דוגמא לכרטיס פניה: