איך יוצרים משימה?

ניתן ליצור משימה עבור יצירת קשר / הזמנה / לקוח.
  1. נלחץ על משימה , שנמצא בראש המסך מצד שמאל.
  1. חלונית בשם הוספת פעילות / משימה נפתחה.
  2. בשדה "כותרת" נבחר כותרת מרשימת הכותרות הקיימות או נבחר ב- *אחר ונרשום כותרת חדשה.
  3. בשדה "אחראי לטיפול" נבחר את האחראי לביצוע המשימה.
  4. בשדה "עדיפות" ניתן לבחור בין דחופה/ גבוהה/רגילה (ברירת מחדל)/נמוכה.
  5. בשדה "תאריך" נבחר תאריך ושעה לביצוע המשימה.
  6. בתיבת הטקסט ניתן להוסיף מידע נוסף למשימה.
  7. נלחץ על שמור.
  1. את המשימה שנוצרה נוכל לראות מעל השדה של הנושא.
  2. לאחר ביצוע המשימה נלחץ על היד הירוקה, לביטול המשימה נלחץ על היד האדומה.
  1. תיעוד של המשימות שבוצעו / בוטלו ניתן לראות בהיסטוריית תקשורת.



-----

קיימת אפשרות שבהוספת משימה המשתמש יוכל להגדירה כ"דורשת תגובה", וזה יציג לאחראי על המשימה חלונית השארת תגובה.
בעת סימון המשימה כבוצעה, התגובה תופיע כמשימה חדשה למשתמש שהוסיף את המשימה המקורית.
לצורך הגדרת משימות כדורשות תגובה יש להפעיל הגדרה כללית המופיעה במסך ההגדרות הראשי -> תיעוד ומשימות -> "אפשרות הגדרת משימות שמצריכות קבלת תגובה".
 

עוד מתוך ניהול פניות (לידים) ולקוחות

טיפול בפניות (לידים)

בדף הניהול הראשי באזור של רשימת יצירת הקשר ניתן לראות את הפניות האחרונות שהתקבלו במערכת. כל משתמש...

איך משתמשים בתיבת הסינון?

תיבת הסינון היא כלי לאיתור יצירות הקשר בהם אנו רוצים לצפות או לייצא לקובץ. ניתן לבצע סינון מתקדם של...

ניהול נכון של פניות/הזמנות במערכת קאלה

במערכת קאלה מוצג בסרגל השחור למעלה את כמות הפניות/הזמנות בסטטוסים מסוג "טיוטה" /...

איך מוסיפים פניה ידנית?

ההסבר מדגים הוספת פניה חדשה באופן ידני במערכת Kala. באופן דומה ניתן להוסיף גם הזמנות ולקוחות.  

איך מתעדים?

לכרטיס יצירת קשר / הזמנה / לקוח ניתן להוסיף תיעוד בנוגע לכל פרט חשוב / רלוונטי. תוכן התיעוד יוצג...

איך מבצעים עדכון גורף?

עדכון גורף מאפשר לנו לבחור מספר רשומות רלוונטיות, להגדיר ערכים רצויים ולעדכן את כולן בבת אחת.

איך מעבירים לארכיון?

מה ניתן להעביר לארכיון? יצירות קשר / הזמנות / לקוחות. בכל עת תוכלו לשחזר את המידע שעבר לארכיון....

איך משחזרים מהארכיון?

ההסבר מדגים שיחזור מהארכיון של יצירות קשר. באותה צורה בדיוק ניתן לשחזר גם ישוייות אחרות. יש ללחוץ...

איך משייכים פניה / הזמנה ללקוח קיים?

נלחץ על הכפתור "שיוך ללקוח" שנמצא בחלק העליון של המסך מתחת לשם. בשדה "שיוך ללקוח"...

איך ממירים פניה ללקוח?

1. בטופס פניה נלחץ על הכפתור "המרה לחבר" שנמצא בחלק העליון של המסך מתחת לשם. 2....

איך יוצרים הזמנה מתוך פניה?

נלחץ על הכפתור הזמנה שנמצא בראש המסך מצד שמאל. בחלונית שנפתחה נלחץ על אישור. המערכת תעביר...

איך ליצור משימה כללית שאינה מבוססת על לקוח/הזמנה/פניה?

בתפריט הראשי נלחץ על משימות. בדף ריכוז משימות נלחץ על הכפתור . בחלונית "הוספת...

שימוש ב- Zapier ליצירת איש קשר בגוגל, בעת המרת יצירת קשר ללקוח בקאלה

בעזרת Zapier, ניתן לחבר את קאלה למעל 1000 אפליקציות. בשביל לעשות זאת, צריך חשבון Zapier פעיל. לאחר...

העברת נתונים מקאלה לאפליקציות אחרות בעזרת Zapier

בעזרת Zapier, ניתן להגדיר Zap אשר יודע לקבל נתונים מקאלה, איתם ניתן להשתמש לביצוע פעולות בשאר...