עבור אלו אשר לא יודעים מה עושות מערכות ה-CRM, הן מתמודדות עם טיפול בקשרי הלקוחות והצרכנים של הארגון. הן מעבדות מידע בקשר להיסטוריית הלקוחות והתקשורת מולן, מספקות מבט מקיף אודות הפעילות החברה, עוזרות בזיהוי וניטור בעיות בתהליכים ומאפשרות מבט על דו"חות המנטרים את פעילות האירגון ותכנון שינויים מושכלים להגדלת המכירות.
בחירת מערכת CRM עבור העסק שלך
עם כל כך הרבה אפשרויות, בחירת מערכת CRM עבור העסק שלכם עלולה להפוך למשימה קשה. המערכת צריכה להיות יעילה וידידותית למשתמש, ובמקביל להיות בעלת מחיר סביר.הדרך הטובה ביותר לקבל את ההחלטה הנכונה היא לשאול את ארבעת השאלות הללו לפני שמחליטים סופית:
1. איזו בעיה פותרת מערכת ה-CRM שלכם?
עליכם לאפיין את המטרות הנדרשות . מערכות CRM מנוצלות לעתים תכופות עבור פתרון למגוון בעיות כגון שמירת היסטוריה, ניהול לקוחות, הצעות מחיר, תיעוד מערך טלפוני וצרכים פרסומיים. עם זאת, עליכם לקבוע בדיוק מה ברצונכם להשיג לפני קבלת ההחלטה הסופית, ולוודא כי המערכת הנבחרת מסוגלת להתמודד עם הצרכים של העסק שלכם ספציפית.2. האם אתם מוכנים לעשות את השינוי?
המידע הקיים במערכת צריך להיות מסוגל להשתלב עם המוצר החדש. אם תבחרו בשירות שאינו תואם, אתם עלולים לעכב את עצמכם במשך כמה חודשים בנסיון להגדיר את הכל מחדש.חשוב להבין את מבנה הנתונים של העסק שלכם ולהבין כיצד ה-CRM יודע לעבוד עם אותו מבנה ולהפך. צריך לקחת בחשבון שמעבר לשימוש במערכת CRM מסויימת בדרך כלל מלווה בתפנית משמעותית בתהליכים עסקיים רבים שעד היום בוצעו בצורה אחרת או לא בוצעו כלל.
3. האם יש תמיכה במכשירים ניידים?
עבור רוב הארגונים כיום, ניידות היא מרכיב מרכזי. תחום המובייל הפך לפופולרי יותר מתמיד. בחירת מערכת CRM אשר מסוגלת לאפשר למנהלים וסוכנים לגשת אל המידע ב-CRM חשובה היום יותר מתמיד.4. אילו תכונות אתם רוצים במערכת?
זאת כנראה השאלה הקשה ביותר כאשר מחליטים על מערכת CRM. עם כל כך הרבה תכונות זמינות ומגוון רחב של פתרונות, מומלץ להכיר באפשרויות כדי לדעת למקסם את ההתקנה של ה-CRM שלכם. לאחר שהחלטתם על תכונות החובה המרכזיות, אמורה להיות לכם תמונה ברורה לגבי ההתאמות האישיות אשר נדרשות מהתשתית.שם כותב המאמר: אדם ליבסקי
מקור פרסום: Kala-CRM