4 שאלות שכדאי לשאול בעת בחירת מערכת CRM עבור העסק שלך

כפי שיודעים רוב בעלי החברות, מציאת פתרונות לייעול תהליכים עסקיים יכולה לעזור מאוד בשחרור משאבים על מנת לסייע לצמיחת החברה. וכיום, כאשר שירות לקוחות חשוב מתמיד, מציאת שירות אשר מסוגל לעזור בניהול מעקב וייעול התהליכים, הינו הכרחי. ולכן שימוש במערכת CRM לניהול קשרי לקוחות, יכולה לעזור לכם באופן משמעותי במיוחד.

עבור אלו אשר לא יודעים מה עושות מערכות ה-CRM, הן מתמודדות עם טיפול בקשרי הלקוחות והצרכנים של הארגון. הן מעבדות מידע בקשר להיסטוריית הלקוחות והתקשורת מולן, מספקות מבט מקיף אודות הפעילות החברה, עוזרות בזיהוי וניטור בעיות בתהליכים ומאפשרות מבט על דו"חות המנטרים את פעילות האירגון ותכנון שינויים מושכלים להגדלת המכירות.

בחירת מערכת CRM עבור העסק שלך

עם כל כך הרבה אפשרויות, בחירת מערכת CRM עבור העסק שלכם עלולה להפוך למשימה קשה. המערכת צריכה להיות יעילה וידידותית למשתמש, ובמקביל להיות בעלת מחיר סביר.
הדרך הטובה ביותר לקבל את ההחלטה הנכונה היא לשאול את ארבעת השאלות הללו לפני שמחליטים סופית:

1. איזו בעיה פותרת מערכת ה-CRM שלכם?

עליכם לאפיין את המטרות הנדרשות . מערכות CRM מנוצלות לעתים תכופות עבור פתרון למגוון בעיות כגון שמירת היסטוריה, ניהול לקוחות, הצעות מחיר, תיעוד מערך טלפוני וצרכים פרסומיים. עם זאת, עליכם לקבוע בדיוק מה ברצונכם להשיג לפני קבלת ההחלטה הסופית, ולוודא כי המערכת הנבחרת מסוגלת להתמודד עם הצרכים של העסק שלכם ספציפית.

2. האם אתם מוכנים לעשות את השינוי?

המידע הקיים במערכת צריך להיות מסוגל להשתלב עם המוצר החדש. אם תבחרו בשירות שאינו תואם, אתם עלולים לעכב את עצמכם במשך כמה חודשים בנסיון להגדיר את הכל מחדש.
חשוב להבין את מבנה הנתונים של העסק שלכם ולהבין כיצד ה-CRM יודע לעבוד עם אותו מבנה ולהפך. צריך לקחת בחשבון שמעבר לשימוש במערכת CRM מסויימת בדרך כלל מלווה בתפנית משמעותית בתהליכים עסקיים רבים שעד היום בוצעו בצורה אחרת או לא בוצעו כלל.

3. האם יש תמיכה במכשירים ניידים?

עבור רוב הארגונים כיום, ניידות היא מרכיב מרכזי. תחום המובייל הפך לפופולרי יותר מתמיד. בחירת מערכת CRM אשר מסוגלת לאפשר למנהלים וסוכנים לגשת אל המידע ב-CRM חשובה היום יותר מתמיד.

4. אילו תכונות אתם רוצים במערכת?

זאת כנראה השאלה הקשה ביותר כאשר מחליטים על מערכת CRM. עם כל כך הרבה תכונות זמינות ומגוון רחב של פתרונות, מומלץ להכיר באפשרויות כדי לדעת למקסם את ההתקנה של ה-CRM שלכם. לאחר שהחלטתם על תכונות החובה המרכזיות, אמורה להיות לכם תמונה ברורה לגבי ההתאמות האישיות אשר נדרשות מהתשתית.
 
שם כותב המאמר: אדם ליבסקי
מקור פרסום: Kala-CRM

עוד מתוך בלוג

כיצד לבחור את ספק ה-CRM המתאים

כמו רוב ההשקעות הטכנולוגיות, בחירת ספקית תוכנה נכונה היא עניין חשוב ובעל השפעה גדולה על ההצלחה (או...

תקשורת נכנסת בקאלה

מערכת קאלה יודעת לרכז מידע לגבי תקשורת נכנסת וצורת ההתנהגות שלה תלויה במגוון הגדרות. ההגדרות הללו...

שמירה ושיפור איכות הנתונים בעזרת מערכת CRM

אי אפשר לספק חווית לקוח יוצאת דופן עם נתוני לקוחות אשר אינם מדויקים או שלמים. עם...

התגברות על התנגדויות במהלך שיחות "קרות" (טלמרקטינג)

"אני לא צריך את זה",  "אין לי את הבעיה הזו" ואמירות דומות, מצטמצמות לאותו...

עיתון הארץ מפרגנים: Kala היא הדרך

"פיתוח ישראלי לניהול אפקטיבי של העסק: Kala - מערכת לניהול, שיווק ואוטומציה אפקטיבית למגוון סוגי...

חיבור למרכזייה טלפונית

הטמעת מערך טלפוני היא צורך בסיסי בעסקים גדולים ובינוניים, ושילוב המרכזיה הטלפונית במערכת ה-CRM של...