משתמשים המחוברים למערכת יקבלו התראה במידה והגיעה שעת יעד של משימה שעדיין לא בוצעה.
תמחור מוצרים
אפשרות הגדרת מבצעים לפי כמות מוצרים מוזמנת ממוצר מסויים.
אפשרות הגדרת מחירונים לסוגים שונים של לקוחות / חברי מועדון.
מוצר המכיל מבצעים יידע להציגם טרם הזמנתו.
אפשרות זיהוי שם מתקשר עבור שיחות לא מזוהות
זיהוי שמות המתקשרים באמצעות Sync.me.
זיהוי מוצלח ב-95% מהמקרים.
אפשרות שליטה על כל הטקסטים המרכיבים את מערכת הניהול
מאפשר פרסונליזציה מלאה של המערכת. לדוגמא:
במערכת אחת הזמנות נקראות "פרוייקטים", בעוד במערכת אחרת הן נקראות "תורים".
במערכת אחת החברי מועדון נקראים "לקוחות" בעוד במערכת אחרת הם נקראים "מטופלים".
אפשרות דף מוצר מוזמן מתקדמות
אפשרות שיוך מוצר מוזמן לאחראי לביצוע.
שמירת היסטוריית ביצוע שינויים לכל מוצר מוזמן.
אפשרות הגדרת משימות למוצר מוזמן, תוך הגדרת אחראי לביצוע.
אפשרות פתיחת דף מוצר מוזמן בדף חדש בעומד בפני עצמו.
תמיכה בחבילות מוצרים
הוספה של מוצר המוגדר חבילה להזמנה, תגרום להוספה להזמנה של כל המוצרים המוגדרים באותה חבילה.
תהליכים בין סטטוסים
אפשרות הגדרה של תהליכים הצפויים בכל סטטוס והגדרת סטטוס היעד בעת ביצוע כל אחד מהתהליכים.
בקרוב כל ביצוע תהליך יאפשר צפייה ועדכון של שדות המתאימים לתהליך המבוצע.
אפשרות הגדרה של קבוצות מאפייני מוצר אשר יופיעו רק בסטטוסים מסויימים
למשל קבוצת מאפיינים אשר מופיעה בהזמנה רק כשאר ההזמנה היא בסטטוס מתקדם.
טלפונייה
התראה על שיחות נכנסות - הצגת מטפל אחראי של המתקשר הנוכחי.
התממשקות לטלפונייה RingCentral הכלל עולמית, לשם ביצוע שיחות יוצאות מהמערכת, המתועדות בצורה אוטומטית.
אוטומציה
הוספת אפשרות הגדרת סטטוס מבוסס זמן על היישויות השונות: יצירות קשר, הזמנות או מוצרים מוזמנים.