עדכונים מבוקשים
- הקפצת הודעה בעת שיחה נכנסת, המכילה את נושא הפניה וקישור לפניה קיימת של המתקשר במידה ויש.
- הקפצת הודעת מערכת למשתמש אשר הוגדרה עבורו משימה לביצוע במידה והוא מחובר למערכת.
- בדף הניהול המרכזי, מנהלים יכולים מעתה לראות את רשימת המשתמשים ובלחיצה על כל משתמש לראות פילוח של הדף הראשי של אותו משתמש.
- אפשרות הגדרת הרשאות לדו"חות + הגדרת של דו"חות המופיעים בדף הניהול המרכזי.
- אוטומציה - אפשרות הגדרה של פעולה חדשה כחלק ממערכת האוטומציה: שיוך לאחראי לביצוע.
עדכונים נוספים
- אפשרות שליטה על סוגי המשימות / תיעודים וקביעת סוג ברירת המחדל.
- אפשרות הגדלת כמות הרשומות הנבחרות להצגה בכל דף בטבלה.
- שיפור מנגנון החיפוש מהיר לפי טלפון. זיהוי מהיר ומדוייק יותר.
- שמירת מספר הרשומות שנבחרו להצגה בכל טבלה, כדי להשתמש באותו ערך גם בעת הביקור הבא באותה טבלה.
- בעת כניסה לעריכה של פנייה, לקוח או הזמנה מדף הניהול הראשי, לאחר השמירה המשתמש יועבר בחזרה לדף הראשי.
- אפשרות קביעת סימון עותק אוטומטי לסוכן כברירת מחדל בעת שליחת אימיילים מהמערכת.
- אפשרות ייצוא של דו"חות ל-CSV בדף צפייה בדו"ח.
- אפשרות שליטה על היררכיית סטטוסים בעת הגדרת סטטוסים להזמנות אשר נקבעים לפי סטטוסים של המוצרים המוזמנים שבה.
- שמירת כמות הרשומות להצגה בכל טבלה לשם שימוש בעת ביקור חוזר באותה טבלה.
- תמיכה בריבוי דפים/מוצרים ללא השפעה על פעילות המערכת השוטפת.
- הדגשה של האחראי לביצוע במידה והמשתמש הנוכחי שונה מהאחראי.
- תמיכה בשליחת הודעות סמס דרך Twilio
- היסטוריית התקשרות
- הצגת כל התקשורת של לקוח מסויים, בכל הפניות / הזמנות / כרטיס חבר שלו.
- אפשרות הגדרה של סוגי ההתקשרות אשר יוסתרו כברירת המחדל (ניתן להציג / להסתיר סוגי התקשרות על ידי לחיצה על האייקון המתאים בראש היסטוריית ההתקשרות.