עדכונים ושיפורים למערכת Kala
- מספרי טלפון וירטואלים - מדידה, הקלטה ותיעוד אוטומטי של שיחות נכנסות.
- החל מחודש אוגוסט 2016 אנחנו ספק רשמי של מספרי טלפון וירטואלים.
- תיעוד משך זמן השיחה + קישור להקלטה.
- זיהוי פונים לפי מספר טלפון ורישום כתיעוד עבור הזמנה / כרטיס חבר / יצירת קשר קיימת או פתיחת יצירת קשר חדשה עם תיעוד השיחה.
- שיוך אחראי לביצוע לפי השלוחה של מי שענה לטלפון.
- אפשרות מדידת מקור הפניות על ידי פרסום מספרי טלפון וירטואלים שונים במקורות פרסום שונים.
- סמסים
- הפכנו לספק סמס רשמי והחל מחודש אוגוסט 2016 ניתן לרכוש דרכנו בנק סמסים!
- אפשרות ניהול תבניות סמס הכוללות שדות דינאמים כמו שם הנמען, שם הפונה, טלפון הפונה וכו.
- אפשרות שליחת סמס ידנית לפונה תוך בחירת תבנית קיימת או הזנת הודעה חדשה.
- אפשרות הגדרת שליחת סמס כחלק מתהליכים אוטומטים (כמו שינוי סטטוס, יותר מ-X זמן בסטטוס מסויים, ועוד).
- דף ניהול ראשי (לוח הבקרה)
- הצגת תאריך ושעת התקשרות ראשונה ואחרונה.
- אפשרות שליטה על סוגי הסטטוסים של ההזמנות המוצגות בדף הראשי. (השליטה נעשית דרך דף ההגדרות.)
- הצגת אייקונים של סוגי המוצרים המוזמנים בכל הזמנה. (ניתן להגדיר את האייקון והצבע עבור כל סוג מוצר דרך הדף ניהול סוגי דפים.)
- הצגת שמות האחראים בצורה אחידה.
- היסטוריית תקשורת
- פאנל חדש אשר מופיע בדף יצירת קשר, חבר או הזמנה ומכיל תיעוד של היסטוריית ההתקשרות עם הפונה.
- בדף חבר ההיסטורייה מכילה גם את כל ההיסטוריה של היצירות קשר וההזמנות המשוייכות בסטטוס מסוג הניתן לשליטה דרך ההגדרות.
- הפאנל מכיל גם את כל המידע שהוזן כתיעוד ידני + משימות שבוצעו/לא בוצעו.
- הצגת היסטוריית עדכוני סטטוסים בצורה ויזואלית
- מעבר על כל סטטוס יציג את משך הזמן שהפנייה שהתה באותו סטטוס.
- מעבר על החצים בין כל סטטוס יציג את שם מבצע העדכון ואת התאריך והשעה.
- במידה ויש מידע נוסף כמו סיבה בעת מעבר בין סטטוסים, היא תוצג גם כן בעת מעבר העכבר על הסטטוס.
- תמיכה בספקית סליקה Pelecard לשם ביצוע חיובים.
- אפשרות חיוב מיידי או מאוחר לאחר שינוי הסכום ידנית.
- אפשרות הזנה ידנית של פרטי אשראי.
- אפשרות צפיה בפרטי אשראי לשם חיוב במסוף אחר.
- עדכון מהיר של מספר דפים במקביל
- עדכון סוג דף, שייכות לדף ושייכות לדפים וירטואלים במכה.
- אפשרות אירכוב של מספר דפים בבת אחת.
- משימות
- שליחת אימייל התרעה לאחראי לביצוע בעת יצירת משימה או עדכון אחראי אשר בוצע על ידי משתמש שאינו האחראי.
- קיבלנו המון אימיילים חמים לגבי התוספת הזו, תודה לכל מי שפנה!
- זיהוי פניות דומות
- בנוסף לזיהוי יצירות קשר וחברים, מעתה גם הזמנות דומות יוצגו.
- מנגנון הזיהוי הוטמע גם בדף חבר ודף הזמנה. בדף חבר יוצגו הזמנות דומות שאינן שייכות לחבר הנוכחי.
- שיפורי נוחות ועדכונים כלליים
- שדרוג התפריט הראשי - שינוי מיקומי אפשרויות לפי תדירות השימוש + עדכון אייקונים.
- דף הזמנה - הוספת שדה "סוג מוצר" ברשימת המוצרים המוזמנים. במידה ויש אייקון מוגדר לסוג, יוצג האייקון במקום שם סוג המוצר.
- חיפוש אוטומטי רק לאחר סיום הקלדה ולא תוך כדי, כדי למנוע איטויות או טעינת תוצאות מיותרות. מומש בכל הטפסי חיפוש בכל המערכת.
- הצגת צבעי סטטוסים בתיבות בחירה. (למשל שדה "סטטוס" בטופס חיפוש, טופס יצירת קשר או טופס הזמנה).
- שיפורי מהירות משמעותי בטעינת העץ דפים + טפסים באתרים המכילים כמות גדולה מאוד של דפים.
- דף יצירות קשר - שדה חיפוש "דף ביצוע השליחה" מכיל מעתה רק דפים שהגיעו דרכן יצירות קשר.
- ווידג'ט "אוסף מותאם אישית" - אפשרות קביעה האם כל פריט באוסף יכיל גם תמונה או לא.
- משתמשים המוגדרים סוכנים יכולים מעתה לחפש (דרך החיפוש המהיר בתפריט הראשי) גם יצירות קשר והזמנות שאינן משוייכות אליהן. כמו כן, הם יכולים מעתה לייבא יצירות קשר למערכת.
- Lead webhooks - אפשרות העברת מידע אודות נתוני הגלישה והפנייה. מאפשר העתקת לידים בין מערכות CRM נפרדות.
- ייצוא יצירות קשר - הצגת שדות נוספים המכילים מידע מעניין בקשור לכל יצירת קשר.
- במערכות המשתמשים ביותר משפה אחת יש אפשרות כעת לבחור את השפה בעת הזנת יצירת קשר חדשה.
- זיהוי מקור הפנייה - זיהוי חכם יותר של יצירות קשר המגיעות דרך גוגל אנליטיקס ושיוך מקור ההפנייה בהתאם.
- דו"חות - בשלב זה, אפשרות צפייה בדוחות מותאמים אישית המוגדרים מראש. בעתיד הקרוב צפויים שיפורים רבים בתחום.