התממשקות מלאה ליצירת מסמכי הנה"ח דרך iCount וביצוע חיובי אשראי דרך Pelecard.
יצירת מסמכי הנהלת חשבונות להזמנה, תוך שיוך המסמך למוצרים מוזמנים.
שליטה מלאה במרכיבי המסמך עם אפשרות שמירה לשם יצירת מסמך מאוחר יותר.
אפשרות שילוב עם פלאכארד לשם ביצוע חיוב אשראי לפני הנפקת קבלה או חשבונית / קבלה אשר שולמה באשראי.
מונע את הצורך בביקור במערכת חיצונית לשם הנפקת מסמכים או ביצוע חיוב.
הגדרות טלפוניה מתקדמות לתוסף Voicecenter
אפשרות לקבוע לאן תועבר שיחה אשר מתקבלת אצל סוכן אחראי שאינו זמין / שלא עונה / ללא סוכן אחראי / מחוץ לשעות הפעילות.
שליטה על מוזיקה שתושמע בהמתנה, זמן הצילצול לפני מעבר לפעולה הבאה ומשך זמן שיחה מקסימלי.
התראות סמס נכנס
התראות בזמן אמת אודות הודעות סמס נכנסות למערכת.
הודעות אשר נשלחו מטלפון הקיים במערכת, ישלחו לאחראי לטיפול בלקוח זה.
במידה ואין אחראי או שהטלפון לא קיים, ההתראה תופיע לכל המשתמשים המחוברים.
התראות שיחה בזמן אמת
אלו מכם אשר הטלפונייה שלהם מסופקת על ידי VoiceCenter, מוזמנים להנות מתמיכה בהתראות שיחה בזמן אמת.
שיחה נכנסת, שיחה יוצאת, שיחה הסתיימה, שיחה לא נענתה, תא קולי ועוד...
עדכון היסטוריית התקשרות בזמן אמת
מעתה כל עדכון התקשרות יבוא לידי ביטוי אצל כל המשתמשים המחוברים הצופים בכרטיס המושפע מהעדכון.
למשל בעת שיחה שהסתיימה או קבלת מענה לאימייל, ניתן יהיה לראות את העדכון מיידית באזור היסטוריית ההתקשרות.
אימיילים נכנסים
אפשרות מענה לאימיילים הנכנסים ישירות מתוך המערכת.
אפשרות הגדרת קמפיין שיוגדר עבור פניות שנוצרו מאימיילים הנכנסים.
דוגמא למימוש: הגדרת קבלת אימיילים עבור מודעות דרושים לתוך המערכת, לשם התכתבות אוטומטית באימייל / סמס עם מועמדים
אפשרות ייבוא לידים לתוך כרטיס חבר
אפשרות זו זמינה אך ורק לאתרים אשר מוגדר להם שחברים הם בעלי הלידים.
שמירת סיבה לשינוי
אפשרות הגדרת סטטוסים המצריכים רישום סיבה. השימוש הנפוץ ביותר הוא רישום סיבת הביטול או חוסר עניין.
הסטטוסים המצריכים סיבה + האפשרויות המוצעות ניתנות לשליחה דרך:
הגדרות -> הגדרות CRM -> סיבות אפשריות לביטול.
יש להזין ערכים אפשריים מופרדים בנקודה-פסיק (;)
אינטגרציה עם Zapier
לאלו מכם אשר אוהבים אוטומציה ברמה גבוהה, הוספנו תמיכה בשירות Zapier המאפשר מימוש אינטרגרציות עם כלים חיצוניים.
הטריגרים הניתנים להגדרה כיום הם יצירת קשר חדשה או כל טריגר של אוטומציה הניתן להגדרה.
כמו כן, ניתן להגדיר שפעולות בכלים חיצוניים יגרמו ליצירה של ליד אצלכם במערכת.
לפרטים נוספים והתנסות, לחצו כאן.
ניטור תיבות תא קולי
אפשרות קבלת הקלטות תא קולי ישירות לתוך המערכת + הקלטה לאימייל.
במידה ונמען ההודעה מחובר למערכת, תופיע לו התראת תא קולי חדשה הנראית כך:
עדכון שפה באופן גורף
אפשרות עדכון גורף של שפת יצירות הקשר במערכות התומכות ביותר משפה אחת.
הרשאות משתמשים מסוג "סוכן"
אפשרות לקבוע אם סוכנים יוכלו לבחור אחראי לביצוע או רק שיוך פניות לא משוייכות לעצמם.
אפשרות להגבלת מספר הפניות בסטטוס מסוג "חדש" או "לטיפול" לכל סוכן.
אפשרות לקבוע אם סוכנים יוכלו לערוך היסטוריית שינויים או לא באופן גורף.
אפשרות לקבוע אם סוכנים יוכלו לבצע שינויים במחירים או לא.
סוגי סטטוסים חדשים
הוספנו מספר סוגים אשר משמשים את הסטטוסים של יצירות הקשר בלבד ומטרתם לעזור להבין האם יצירת הקשר היתה רלוונטית מבחינת שיווק או לא.
סוגי הסטטוסים: לא רלוונטי, הועבר הלאה, משוכפל.
שיפור טופס ייבוא לידים למערכת
אפשרות לקבוע את שם הקמפיין ומקור הפניה בצורה ידנית אשר תשפיע על כל הרשומות המיובאות.
הצגת מידע זמין אודות העמודות השונות, שמותיהן ותאורן.
שינויים כלליים נוספים
חנות פרונטאלית - אפשרויות מבצעי Upsale המאפשרים בחירת מתנה מתוך מגוון קבוע מראש, הנחות על רכישת כמויות ועוד.
ווידג'ט הוספה לעגלת הקניות - אפשרות קביעת מלאי כל מוצר בתור הערך העליון האפשרי להוספה לעגלה.
שיפור אנימציה בעת הוספה / הסרה של תוסף ממאגר התוספים.
שינויים בטופס הכניסה למערכת - מעתה ניתן להשתמש בכתובת האימייל במקום שם המשתמש.
ווידג'ט טופס הזמנה - אפשרות להגדרת חובת הרשמה כחבר בעת ביצוע ההזמנה.
כרטיס חבר - אפשרות העברת חבר לארכיון מתוך כרטיס החבר עצמו.
אפשרות בחירת הסתרה של מחירי ההזמנות במערכת הניהול.
ווידג'ט טפסים - שדה חדש מסוג "כן / לא"
ועוד הרבה שיפורים בנראות וידידותיות המערכת...