- לפשט ולייעל את ניהול אנשי השטח
- לשפר את הבקרה אחר ביצועי הסוכנים
- למקסם את התפוקה של כל יום העבודה
- לשדרג את רמת השירות ללקוחות
- להגדיל את פוטנציאל המכירות של הצוות
לייעל את ניהול הסוכנים:
- לשבץ לסוכנים פגישות ביומן, בלחיצת כפתור
- לנהל, במערכת אחת, את כל יומני הסוכנים ויומן מחלקתי מרכזי
- להגדיר ולהקצות משימות לסוכנים (ידנית ואוטומטית)
- לשלוח לכל סוכן לו"ז אישי יומי ולעדכן אותו מיידית על כל שינוי בתוכנית העבודה
- לקבל מהסוכנים עדכונים שוטפים על הנעשה בשטח (הסוכנים יכולים לעדכן את המערכת דרך המובייל ולצרף לדיווח מסמכים רלבנטיים)
- לצפות בנוחות ובקלות בתיק הסוכן עם כל היסטוריית הפעילות וביצועים שלו
- לעקוב אחר ביצועי הסוכנים – פגישות ומכירות - באמצעות דו"חות בקרה
- לאסוף ולרכז את כל הפניות שהתקבלו מהאתר / טלפון / הודעות SMS / Whatsapp / אימיילים
- לתאם פגישות ולשלוח הודעות ותזכורות על הפגישות שתואמו
- לקבל אישורי הגעה
- לצפות, בלחיצת כפתור, בתיק הלקוח עם כל היסטוריית התקשורת איתו
- להוציא ולקבל שיחות טלפון - חיבור למרכזיה, כולל התראות בזמן אמת
- לשלוח ולקבל הודעות SMS / Whatsapp / Email / פייסבוק
- להגדיר מענה אוטומטי
- להגיב במענה אוטומטי חכם ומהיר המתבסס על זיהוי תוכן הפניה
- להתחבר לחברות טלפוניה ומערכות תקשורת חיצוניות