כיצד מוסיפים מוצרים להזמנה?

בדף המציג את פרטי ההזמנה / הצעת מחיר, מופיעה רשימה של מוצרים המשוייכים אליה.

במידה ולא קיים אף מוצר, חלונית "הוספת מוצר להזמנה" תיפתח באופן אוטומטי.
ניתן לבטל אפשרות זו בדף "הגדרות" -> "ניהול מכירת מוצרים" -> "טופס הזמנה" -> "מנע פתיחה אוטומטית של חלונית טופס הוספת מוצר"

צעדים להוספת מוצר להזמנה:
  1. יש ללחוץ על הכפתור מוצר, המופיע בשני מקומות -
    • בראש הדף מצד שמאל.
    • ליד הכותרת של "מוצרים בהזמנה" מצד שמאל.
  2. בחלונית שנפתחה - "הוספת מוצר להזמנה" -
    • בשדה "בחר מוצר" נבחר את המוצר שנרצה להוסיף להזמנה.
      טוב לדעת: סדר המוצרים שמופיעים כאשר לא מתבצע חיפוש נקבע לפי: מיקום קטגוריית המוצר (קטגוריה = שיוך היררכי בין הדפים) / סדר סוג המוצר (לכל מוצר בקטלוג יש סוג) / סדר המוצר בקטלוג.
    • בשדה "כמות" נזין את הכמות הדרושה.
    • בשדה "מחיר" יופיע מחיר המוצר שנבחר מהקטלוג, וניתן לעדכן אותו לפי הצורך.
    • בסיום נלחץ על "שמור".
  3. במידה ונרצה להוסיף מוצרים נוספים נחזור על התהליך.
    • על מנת לקצר את תהליך הזנת המוצרים, ניתן לסמן את "הוספת מוצר נוסף" לפני ביצוע השמירה וכך תיפתח חלונית "הוספת מוצר להזמנה" שוב, מיד לאחר שמירת המוצר.
 

 

עוד מתוך ניהול מכירות ומוצרים

כיצד מוסיפים מוצרים לקטלוג?

המערכת מאפשרת ליצור קטלוג מוצרים אותם אנו מעוניינים למכור. הגדרת המוצרים נעשית ע"י הוספת דף /...

כיצד ניתן להוסיף חבילת מוצרים

1. חבילה דינאמית: ישנה הגדרת מערכת בשם "אפשרות שימוש בחבילת מוצרים דינאמית", וכאשר...

כיצד נקבע סדר המוצרים בהזמנה (ובאימייל / מסמך עם רשימת המוצרים)?

המוצרים המופיעים בטופס ההזמנה ובאימיילים עם פרטי הזמנה מסודרים באופן אוטומטי ומושפעים ממספר הגדרות...