מערכת
Kala מתממשקת באופן מלא לחברות הפצה ושילוח המובילות בארץ.
החיבור מאפשר פתיחת קריאות למשלוח ומעקב אחר חבילות, עדכון סטטוס המשלוח בכרטיס ההזמנה בזמן אמת ואפשרות עדכון הלקוח באימייל/הודעת טקסט - וכל זה באופן אוטומטי וללא צורך לעבור למערכת נפרדת.
עיקריי האפשרויות:
- הגשת בקשה לאיסוף חבילה לשילוח בלחיצת כפתור או באופן אוטומטי לחלוטין.
- מעקב אוטומטי אחר החבילה ועדכון סטטוס הזמנות בהתאם.
- הגדרת פעולות אוטומטיות לביצוע בעת עדכוני הסטטוס, כגון - שליחת הודעות סמס לנמען אודות מצב הזמנתו.
- הגדרת סוגי מוצרים שלא יהיו כלולים ברשימת הפרטים שיוצגו לשליח. (למשל כאשר משלבים מוצרים פיזים עם מוצרי שירות)
אפשרויות הניתונות למימוש באתרים המבוססים על מערכת קאלה:
- תמיכה במשלוח לנקודת חלוקה לבחירת הלקוח (בהתאם לספק הנבחר).
- טופס הזמנה אינטרנטי עם אפשרות בחירת שיטת משלוח בהתאם לספק שבחרתם.
- אפשרות מעקב של לקוחות אחר סטטוס ההזמנה באמצעות דף מאובטח עם שם וסיסמא המציג את רשימת ההזמנות של הלקוח והסטטוס של כל הזמנה (כולל אפשרות ביצוע הזמנה חוזרת).
תאור תהליך שילוח:
- כניסה לדף פרטי הזמנה: ניתן להזין ידנית הזמנות במערכת או לקבל אותן מהאתר שלכם (שירות נפרד), כולל פרטי התקשרות, רשימת מוצרים, פרטי תשלום ומשלוח
- הגשת בקשה אוטומטית לאיסוף החבילה על ידי שליח של חברת השילוח: כאשר סטטוס ההזמנה ישונה לסטטוס "בקשת משלוח" באופן אוטומטי תבוצע קריאה לחברת המשלוחים עם פרטי המשלוח, ובהזמנה יעודכן מספר המשלוח שהתקבל.
- עדכון סטטוס הזמנות באופן אוטומטי: מערכת Kala תדגום כל חצי שעה את מצב ההזמנות בחברת השילוח ותעדכן כל שינוי בסטטוס באופן אוטומטי.
- סטטוס ההזמנה ב-Kala ישתנה לפי הסטטוס בחברת השילוח כאשר: המשלוח יאסף, המשלוח יגיע למחסן, המשלוח ייצא מהמחסן, המשלוח יגיע ליעד, החבילה תמסר או כאשר המשלוח יבוטל.
- בכל רגע תוכלו לצפות ברשימת הזמנות הנמצאות בסטטוס מסויים.
חברות שילוח מחוברות למערכת Kala - צ'יטה, HFD, תפוז משלוחים ו-Epost, קרגו אקספרס, נגב שליחויות והפצה, חפוז, עדן שליחויות, אלי אקספרס ועוד.
דוגמא להגדרות של תוסף "תפוז משלוחים":