מערכת ניהול מוקד שיחות
Kala למוקדי שיחות, משלבת בין הטכנולוגיה החדישה ביותר לבין ממשק משתמש קל ונוח מאוד לשימוש. המערכת מעניקה פתרון מלא ומקיף מרגע קליטת הלידים ועד סגירת העסקה וחיוב הלקוח. Kala תותאם לצרכי המוקד בצורה מושלמת תוך תהליך הטמעה יעיל וברור, כך שבמהירות רבה מאוד תוכלו להתחיל לעבוד ולהפוך פניות למכירות.
קראו עודמערכת לתיאום פגישות / טיפולים
מטפלים או מאמנים בקליניקה? מקבלים לקוחות לפגישות ייעוץ במשרד? מוזמנים לקחת את העסק שלכם לרמה הבאה: לחסוך שעות של התעסקות בתיאומים ועדכונים. לשמור על קשר אישי עם הלקוחות, בהרבה פחות מאמץ ולייעל את תהליכי העבודה כך שיישאר לכם הרבה יותר זמן להתמקד בעיקר ולתת את הערך האמיתי שיש לכם להציע.
קראו עודמערכת אישורי הגעה לאירועים
מערכת Kala לניהול אישורי הגעה, משלבת בין הטכנולוגיה החדישה ביותר לבין ממשק משתמש קל ונוח לשימוש ומעניקה פתרון מלא ומקיף מהגדרת האירוע וקליטת המוזמנים ועד סיום העבודה על האירוע. בזכות הגמישות והדינאמיות שלה, מערכת Kala תותאם לצרכי העסק שלך באופן מושלם. באמצעות המערכת תוכלו לנהל רשימת...
קראו עודיכולות המערכת
מערכת Kala מכילה מגוון רחב של יכולות המשולבות יחד במערכת ניהול אחת. דף זה מפרט את היכולות העיקריות, מהן אנו מרכיבים עבורכם את הפתרון המושלם לניהול העסק באופן יעיל.
קראו עודשליחה וקבלת הודעות וואטסאפ
שליחת הודעות וואטצאפ דינאמיות ליחידים ובתפוצה תיעוד מלא של היסטוריית התקשורת עם כל נמען בכרטיס המתאים ניהול תבניות הודעות עם תכנים המשלבים את פרטי הלקוח אפשרות ניתוח תגובות ושימוש בתוכן לעדכון פרטי הלקוח (מאפשר יצירת בוטים חכמים!) אפשרות הסרה מרשימה / הבעת התעניינות אפשרות מענה אוטומטי...
קראו עודאיסוף וניהול פניות לעסק
מערכת Kala אוספת פניות אל העסק ממגוון מקורות ומרכזת אותן תחת קורת גג אחת. באמצעות המערכת ניתן לנהל תהליכי שיווק ומכירה ידניים ואוטומטיים עבור הפניות שנאספו תוך מעקב ותיעוד מלא של הפעילות שנעשתה והתקשורת עם כל לקוח. המידע במערכת זמין לכל הסוכנים/מנהלים עם ההרשאות המתאימות, ואין צורך להעבירו באופן...
קראו עודניהול מאגר לקוחות ותיקי לקוח
מערכת הניהול Kala CRM היא קודם כל מערכת ניהול קשרי לקוחות, המרכזת את כל המידע אודות לקוחות העסק במקום אחד, ונותנת לעובדים בעסק מגוון פתרונות לתפעול ומעקב אחר תהליכי טיפול בפניות ומכירות. לכל לקוח נוצר "תיק לקוח" המציג פרטי התקשרות עם הלקוח, פרטי הנהלת חשבונות ומאפיינים בהתאם לצורך הספציפי...
קראו עודמערכת ניהול הזמנות ותהליכי מכירה
באמצעות מערכת Kala תוכלו לנהל את תהליכי המכירה והתפעול בעסק ולייעל כל אחד מהשלבים, החל מטיפול בפניות, שליחת הצעות מחיר וחזרה לפונה ("פולו-אפ") ועד לסגירת העסקה, הענקת השירותים/מוצרים ללקוח וטיפול בלקוחות חוזרים והזמנות מתמשכות (למשל סדרת מפגשים / מנוי חודשי),...
קראו עודתיעוד היסטוריית תקשורת עם לקוחות וספקים
במערכת Kala מתועדת כל תקשורת המתבצעת עם הלקוחות והספקים באמצעות שיחות טלפון, אימיילים והודעות טקסט (SMS / Whatsapp). ניתן לצפות בריכוז כל התקשורת ובפילוחים לפי הצורך על פי תקופה / מדיה / שלוחות / משתמש ועוד. בכרטיסי לקוח / פניה / הזמנה מופיע פאנל "תקשורת ופעילות" המרכז את כל היסטוריית...
קראו עודמערכת לשליחה וקבלת הודעות וואטסאפ
שליחת הודעות וואטסאפ דינאמיות ליחידים ובתפוצה הצגת סטטוס הודעות - נשלח / התקבל / נפתח קבלת הודעות לכרטיס לקוח מתאים, כולל ניתוח תגובות מענה אוטומטי בוואטסאפ תיעוד היסטוריית תקשורת עם כל נמען
קראו עודפיצ'רים ועדכונים - 09/2018
גירסה 4.9
בגרסה הזו הוספנו בין היתר 2 יכולות מעניינות במיוחד: שליחה וקבלה של הודעות ווצאפ ואפשרות יצירת קבצי PDF המבוססים על תבניות דינאמיות. בנוסף שיפרנו יכולות של הנהלת חשבונות והוספנו יכולות למערך הדו"חות.
קראו עודעדכונים בניהול תקשורת עם לקוחות
בהגדרות המשך טיפול לסטטוסים - ניתן להגדיר קיצור לפתיחת חלונית שליחת הודעת SMS / Whatsapp עם תבנית ספציפית. זיהוי חבר לפי הגדרת דומיינים של אימיילים מקושרים הגדרה בשם :"זיהוי חבר לפי הגדרת דומיינים של אימיילים מקושרים" כאשר נוצרת פניה חדשה מהאימייל בנוסף לזיהוי לפי כתובת...
קראו עודפיצ'רים ועדכונים - 09/2022 - 03/2023
גירסה 8.6 - 8.7
באוטומציות: - אפשרות יצירת מוצר בהזמנה כפעולה בתהליך אוטומטי כולל הגדרת שדות מערכתיים ומאפיינים של המוצר. - אפשרות סינון לפי מקור / קמפיין / מדיום בתהליך אוטומטי הפועל כאשר "סטטוס הזמנה השתנה". דף הבית: - ניתן לעדכן סטטוס פניה / הזמנה - בלחיצה עליו תיפתח חלונית עדכון סטטוס. תקשורת:...
קראו עודפיצ'רים ועדכונים - 08/2022
גירסה 8.6 - 8.7
שיפרנו את המאמר הוספת מאפיינים מותאמים אישית. אפשרות שליחת הודעת Whatsapp למשתמש אחראי בעת שיוך למשימה. בחלונית תגובה להודעות טקסט ניתן לראות את תוכן ההודעה שמגיבים עליה אפשרות הגדרת מאפיין מותאם אישית (billing_phone) עבור לקוח, שישמש כמספר טלפון אליו ישלחו הודעות בהנפקת מסמכי הנהלת חשבנות....
קראו עודשליחה חוזרת של הודעות טקסט (sms / whatsapp) שנכשלו
כאשר שולחים ממערכת Kala הודעות טקסט - SMS / WHATSAPP, הן יכולות להיכשל ממגוון סיבות כגון: קרדיט נגמר, מספר לא מאושר ועוד. בעת הכישלון נוצרת משימה (ניתן להגדיר שלא תיווצר - בהגדרות הכלליות). רק לאחר שטיפלתם בתקלה - ניתן לבצע שליחה חוזרת של הודעה על ידי כניסה לכרטיס היישות הרלוונטי ובו ללחוץ על...
קראו עודשמירת קבצים מהודעות whatsapp נכנסות במאגר הקבצים
קבצים המגיעים מהודעות וואטסאפ (תמונות / מסמכים) אינם נשמרים במאגר הקבצים מערכת אלא רק אצל הספק. עם זאת ניתן כמובן לצפות בקבצים מתוך היסטוריית התקשורת בכרטיס המתאים / בדו"ח התקשורת במערכת. על מנת לשמור אותם במאגר הקבצים במערכת יש להדליק את האפשרות "Whatsapp - שמירת תמונות / מסמכים...
קראו עודאיך שולחים סמס / הודעת whatsapp?
ניתן לשלוח הודעת טקסט מסוג SMS או Whatsapp לכל לקוח / יצירת קשר / הזמנה, דרך הטופס באמצעות לחיצה על הכפתור המתאים ליד הכותרת. אפשרות שליחת סמס מוצגת רק כאשר קיים טלפון סלולרי באותו כרטיס. * שליחת סמס דורשת רכישת בנק הודעות. * שליחת הודעות וואטסאפ דורשת חיבור פעיל לתוסף המתאים.
קראו עודהודעות וואטסאפ לא נשלחות/מגיעות למערכת - מה עושים?
שימו לב! במידה וניתן לשלוח אבל לא ניתן לקבל, פנו מיידית לצוות התמיכה של Kala. רק במידה ואינכם מצליחים לשלוח וגם לקבל, המשיכו בקריאת המדריך ובצעו את הפעולות לפי הסדר. אחרי כל סעיף, נסו לשלוח / לקבל הודעה מהמערכת. במידה ועדיין יש בעיה, המשיכו לסעיף הבא. לאחר שסידרתם את...
קראו עודעדכון גרסה של תוסף Waboxapp
מידי פעם יוצאת גרסה חדשה לתוסף המאפשר שליחה וקבלת הודעות וואטסאפ דרך מערכת Kala. על מנת לעדכן את הגרסה של התוסף (waboxapp) יש לבצע את השלבים הבאים:
קראו עודכיצד ניתן לחבר / להוסיף מספר וואטסאפ נוסף לשליחת / קבלת הודעות?
יש לחבר תוסף wabox במחשב נפרד (לא ניתן לחבר שני מכשירים באותו מחשב). להורדת התוסף לחץ כאן. יש לוודא שתוסף Wabox בדפדפן פעיל. בדרך כלל ניתן לראות אותו בשורה של הכתובת בצד שמאל או ימין (אם לא, הוא יופיע בלחיצה על הכפתור בצורה של חתיכת פאזל ליד התפריט האפשרויות של שורת הכתובת)....
קראו עודזיהוי הכרטיס המתאים לתיעוד הודעות טקסט, שיחות חדשות ואימיילים נכנסים
זהו מאמר חשוב מאוד לקריאה עבור כל משתמשי המערכת. כאן נפרט מה קורה כאשר מתקבלות במערכת Kala שיחות, אימיילים והודעות טקסט (SMS / Whatsapp / Facebook). זיהוי הכרטיס המתאים לתיעוד מיד עם קבלת שיחה / הודעה / אימייל במערכת, מתבצע זיהוי של כרטיס קיים על מנת לתעד את התקשורת במקום המתאים. הזיהוי מתבצע על...
קראו עודכיצד מפסיקים התראות על הודעות טקסט שקופצות בפופ-אפ בצד המסך?
כאשר הגדרת המערכת "הודעת טקסט נכנסת - הצג התראת מערכת" דלוקה, מופיעות התראות על כל הודעות הטקסט הנכנסות. ההתראה מפיעה בצד המסך כהתראת דפדפן במידה אם המשתמש אישר התראות, או כהתראה כחולה בתוך המערכת בצבע כחול במידה והמשתמש לא אישר הצגת התראות (ניתן לאשר על ידי לחיצה על המנעול בשורת הכתובת...
קראו עודהסבר על תהליך אישור תבניות הודעות וואטסאפ רשמי
לאחר שחיברנו לכם את תוסף ה-Whatsapp הרשמי ניתן להתחיל לאשר תבניות של הודעות. התבניות מאושרות עבור מספר טלפון. אנחנו נחבר בהתחלה מספר טלפון זמני לצורך ביצוע בדיקות ואישור התבניות לפני המעבר לשימוש במספר האמיתי.
קראו עודהוספת קישור (טקסט לחיץ) שמעביר לדף אחר / טלפון / וואטסאפ / אימייל
במקומות בהם ניתן לערוך תוכן באמצעות העורך (למשל עריכת תוכן דף / תבניות אימייל ועוד), ניתן ליצור קישורים. קישורים הם תוכן לחיץ המבצע פעולה כגון מעבר לדף אחר, פתיחת טאב חדש, ביצוע שיחה (במידה ונלחץ מטלפון נייד), פתיחת אפליקציית וואטסאפ לצורך כתיבת הודעה, ועוד. להלן שלבים ליצירת קישור: בעורך התוכן...
קראו עוד