קבלת פניות מדף נחיתה - תוצאות חיפוש

פיצ'רים ועדכונים - 01/2025

גירסה 11.1

ביומן הפגישות: אפשרות להגדיר שאי אפשר לקבוע פגישות באותו זמן ובאותו משאב (למשל "חדר") אם קיימת חלוקה כזו. במאפיינים מסוג "תאריך + שעה", ניתן להגדיר ואלידציה המונעת הזנה של תאריך ושעה חופפים, כולל: - שימוש במאפיין של "משך" - השוואת מאפיינים כמו חדר / אחראי / סניף...

קראו עוד  

פיצ'רים ועדכונים - 11/2024

גירסה 10.11

אפשרות הוספת מוצרים מהירה בטופס יצירה / עדכון הזמנה: ניתן להוסיף מספר מוצרים בבת אחת להזמנה חדשה / קיימת במקום להוסיף אחד אחד באמצעות חלונית הוספת מוצר. ברשימת הקבצים: הוספנו אפשרות לסנן קבצים לפי תאריך יצירה - מתאריך / עד תאריך בדוח ניהול חברים / לקוחות: אפשרות הצגת עמודה עם כמות פניות ללקוח כולל...

קראו עוד  

כל מיני

היסטוריית שינויים תופיע במצב סגור בברירת המחדל. תורם משמעותית לזמן הטעינה. בעת עריכת קובץ תמונה, מוצג כעת נתיב יחסי של התמונה המקורית לשם העתקה נוחה. פקדי בחירה של תאריך ושעה מעתה יעבדו בעברית ולא ניתן יהיה בצד האתר להזין ערך ידני, רק ע"י בחירה. (בשביל למנוע אפשרות הזנת ערכים לא חוקיים)...

קראו עוד  

ריכוז שיפור יכולות וממשק משתמש - 08/2018

הוספת פרטי התקשרות של הלקוח באימייל התראה על משימה לביצוע. שיפור ממשק הייבוא דפים, פניות ולקוחות - אפשרות ייבוא רשומות חדשות / קיימות / המנעות מכפילויות / אפשרת כפילויות ועוד... שיפור התמיכה בניתוח אימיילים משירותים כגון  Callbiz, Telekol, MyFax, ZoomAnalytics, Woo commerce, Konimbo, Cash...

קראו עוד