קאלה - תוצאות חיפוש

ניהול נכון של פניות/הזמנות במערכת קאלה

במערכת קאלה מוצג בסרגל השחור למעלה את כמות הפניות/הזמנות בסטטוסים מסוג "טיוטה" / "חדש". השאיפה של משתמשי המערכת היא לטפל בכל הפניות וההזמנות המסומנות שם, כיוון שמדובר בפניות/הזמנות חדשות שעדיין לא טופלו. הדרך ליידע את המערכת שפניות/הזמנות אלו טופלו היא שינוי של הסטטוס שלהן לסטטוס...

קראו עוד  

מסמך חשבונית עסקה בוטל ברוויחית, אך לא מסונכרן עם מערכת קאלה

מערכת Kala רק מביאה באופן אוטומטי מסמכים שנוצרו בריווחית ומהם יוצרת הזמנה / לקוח / פריטים, היא אינה מוחקת או מעדכנת נתונים בהתאם לשינויים בריווחית. במערכת Kala ניתן להסיר את שורת התיעוד עבור מסמכי חשבונית עסקה גם לאחר שהונפקו, עם זאת הסרת התיעוד לא תבצע שום פעולה בריווחית ואין לה שום ביטוי שם....

קראו עוד  

הגדרת הפניית אימייל מתיבת ג'ימייל לתוך קאלה

מה צריך פרטי גישה לחשבון ג'ימייל להכנס לחשבון להכנס לגלגל שיניים - הגדרות לבחור בטאב "העברה ו-POP/IMAP ללחוץ על כפתור "הוספת כתובת להעברה" לכתוב gmail@ ואז את הסאב דומיין שיודע לקבל אימיילים לתוך המערכת אם צריך לבצע אימות אז לבדוק במערכת את האימיילים הנכנסים ולזהות את הקוד...

קראו עוד  

כיצד להציג ביומן של מערכת קאלה יומן/ים של גוגל קלנדר?

שים לב!! המדריךהזה עוזר לך להציג את היומן של גוגל בלבד! ולא מסנכרן אותו לשום כיוון

קראו עוד  

שימוש ב- Zapier ליצירת איש קשר בגוגל, בעת המרת יצירת קשר ללקוח בקאלה

בעזרת Zapier, ניתן לחבר את קאלה למעל 1000 אפליקציות. בשביל לעשות זאת, צריך חשבון Zapier פעיל. לאחר מכן, יש להוסיף את אפליקציית קאלה על ידי לחיצה על הקישור הבא בתמונות המצורפות ניתן לראות דוגמא למימוש של יצירת איש קשר בגוגל בעת המרת יצירת קשר ללקוח בקאלה. ניתן לממש עוד חיבורים רבים ומגוונים כאוות...

קראו עוד  

העברת נתונים מקאלה לאפליקציות אחרות בעזרת Zapier

בעזרת Zapier, ניתן להגדיר Zap אשר יודע לקבל נתונים מקאלה, איתם ניתן להשתמש לביצוע פעולות בשאר האפליקציות הניתנות לחיבור בזאפייר. כדי לחבר את אפליקציית Kala CRM, צריך ללחוץ על הלינק הבא: https://zapier.com/developer/public-invite/22680/80a29b00047b0b3203cffcd2ee577bfc/ דרישות: - חשבון Zapier פעיל...

קראו עוד  

ייבוא נתונים למערכת מקובץ

למערכת Kala ניתן לייבא מתוך קובץ קיים נתונים של לקוחות / פניות / הזמנות / מוצרים, לצורך הוספה ועדכון במערכת Kala. הקובץ חייב להיות עם סיומות: CSV או TSV (מומלץ) ויכול להיות גם מסוג  XLS, XLSX אך זה מצריך קידוד של הקובץ ולכן אין להשתמש בתוכנת אקסל אלא בגוגל שיטס כפי שרשום בהמשך. במערכת ניתן...

קראו עוד  

הגדרת מאפיינים מותאמים אישית

בטפסים של היישויות המרכזיות במערכת קאלה - פניות / חברים (לקוחות) / הזמנות / מוצרים בהזמנות / דפים ומוצרים בקטלוג / משתמשים - ניתן להגדיר "מאפיינים בהתאמה אישית" מסוגים שונים המסודרים בקבוצות מאפיינים. זה מאפשר לכם לשמור מידע בנוסף ל"שדות המערכתיים" הקיימים בכל...

קראו עוד  

הגדרת "תנאי תשלום" לצורך הזנה אוטומטית של תאריך לתשלום במסמך הנה"ח

במערכת קאלה קיימת אפשרות  להגדיר "תנאי תשלום" לצורך הזנה של תאריך לתשלום תואם בעת הנפקת מסמך הנהלת חשבונות הדורש תאריך לביצוע. ניתן להגדיר ברירת מחדל (בהגדרות הכלליות - "הנפקת מסמך - תנאי תשלום ברירת מחדל"). ניתן להגדיר תנאי תשלום שונים ללקוחות / הזמנות, באמצעות מאפיין...

קראו עוד  

האם יש דוחות מוכנים המציגים נתונים בחלוקות שונות?

במערכת קאלה ישנם דוחות מערכתיים, כלומר שמגיעים עם המערכת ללא צורך בתשלום עבורם. כל דוח משמש צרכים שונים ולעיתים מאפשר חלוקות שונות של הנתונים. דוחות ניהול היישויות - ניהול פניות / ניהול לקוחות / ניהול הזמנות / ניהול מוצרים מוזמנים: מאפשרים צפיה בנתונים של היישויות כולל 3 רמות חלוקה...

קראו עוד  

הסבר על תהליך אישור תבניות הודעות וואטסאפ רשמי

לאחר שחיברנו לכם את תוסף ה-Whatsapp הרשמי ניתן להתחיל לאשר תבניות של הודעות. התבניות מאושרות עבור מספר טלפון. אנחנו נחבר בהתחלה מספר טלפון זמני לצורך ביצוע בדיקות ואישור התבניות לפני המעבר לשימוש במספר האמיתי.

קראו עוד  

איך לקבל פניות יצירת קשר מאתר וורדפרס בתור לידים?

ישנן שתי אפשרויות (שירותים בתשלום) לקבלת פניות / יצירות קשר מאתר וורדפרס: 1. שימוש בתוסף וורדפרס Kala CRM התוסף מעביר באופן אוטומטי פניות (וגם הזמנות מחנויות "ווקומרס") אל מערכת Kala.  2. שימוש בשירות קבלת אימיילים לתוך המערכת ("mail2lead"). השירות מתאים לאתרי...

קראו עוד  

הודעות וואטסאפ לא נשלחות/מגיעות למערכת - מה עושים?

שימו לב! במידה וניתן לשלוח אבל לא ניתן לקבל, פנו מיידית לצוות התמיכה של Kala. רק במידה ואינכם מצליחים לשלוח וגם לקבל, המשיכו בקריאת המדריך ובצעו את הפעולות לפי הסדר.   אחרי כל סעיף, נסו לשלוח / לקבל הודעה מהמערכת. במידה ועדיין יש בעיה, המשיכו לסעיף הבא. לאחר שסידרתם את...

קראו עוד  

עדכון גרסה של תוסף Waboxapp

מידי פעם יוצאת גרסה חדשה לתוסף המאפשר שליחה וקבלת הודעות וואטסאפ דרך מערכת Kala. על מנת לעדכן את הגרסה של התוסף (waboxapp) יש לבצע את השלבים הבאים:

קראו עוד  

הנחיות להוספה ועדכון של סטטוסים

הסטטוסים במערכת קאלה משמשים להגדרה של שלבים בתהליך טיפול בפניות, בהזמנות (נקראות גם הצעות מחיר), ולעיתים במוצרים בהזמנה. ההסבר הרשום כאן הוא עבור פניות אך נכון גם לגבי הזמנות ומוצרים בהזמנה.

קראו עוד  

כיצד ניתן להוסיף חבילת מוצרים

1. חבילה דינאמית: ישנה הגדרת מערכת בשם "אפשרות שימוש בחבילת מוצרים דינאמית", וכאשר היא דלוקה, בעת הוספת מוצר בהזמנה, במידה והוגדר עבור המוצר תתי מוצרים (מוצרים המשוייכים אליו בשיוך היררכי או וירטואלי), ניתן יהיה לבחור אילו מהם להוסיף גם כן להזמנה. ניתן להגדיר גם "הוספת תתי...

קראו עוד  

כיצד לחייב הזמנה ולהנפיק חשבונית/קבלה

בעזרת קאלה ניתן לבצע חיוב אשראי בעת הנפקת מסמך קבלה, חשבונית/קבלה, או לבצע זיכוי בעת הנפקת קבלת זיכוי בעבור חשבונית זיכוי. הסליקה והנפקת הקבלה מתבצעות ברקע על ידי החברה הסולקת והחברה האחראית על הנפקת המסמכים. הסליקה והנפקת המסמכים מתבצעות בעבור הזמנות במערכת וסוכמן נקבע לפי סכום המוצרים המוזמנים...

קראו עוד  

התראות דפדפן לא קופצות או לא ניתנות ללחיצה (ב-Windows)

לפני הכל - בדיקה אם אמורה להופיע התראה נסו לכבות את אישור הקפצת התראות הדפדפן עבור המערכת (על ידי לחיצה על האייקון ליד שורת הכתובת) וככה תוכלו לראות במערכת קאלה את ההתראות ה"רגילות" המופיעות רק במערכת עצמה (ולא מופיעות אם אתם למשל צופים באתר אחר), ולהבין אם בכלל מתקבלות ההתראות שאתם מצפים...

קראו עוד  

כיצד ניתן לחבר / להוסיף מספר וואטסאפ נוסף לשליחת / קבלת הודעות?

יש לחבר תוסף wabox במחשב נפרד (לא ניתן לחבר שני מכשירים באותו מחשב). להורדת התוסף לחץ כאן. יש לוודא שתוסף Wabox בדפדפן פעיל. בדרך כלל ניתן לראות אותו בשורה של הכתובת בצד שמאל או ימין  (אם לא, הוא יופיע בלחיצה על הכפתור בצורה של חתיכת פאזל ליד התפריט האפשרויות של שורת הכתובת)....

קראו עוד  

הנחיות למשתמשים התוסף חיוב מחזורי אוטומטי

שירות "חיוב מחזורי אוטומטי" ניתן בתשלום ובאמצעות הוספת תוסף במערכת קאלה. יש לכוון את ההגדרות לפי הצרכים שלכם. למשל: יום להנפקת מסמכים / ביצוע הנפקת מסמכים בכל יום בהתאם לצורך. ביצוע גביה עד סוף החודש הקודם / עד סוף החודש הנוכחי. שעה ביום שבה יונפקו המסמכים האוטומטים. האם להנפיק את...

קראו עוד  

ניהול תהליכים אוטומטיים (אוטומציות)

במערכת קאלה ניתן להגדיר תהליכים שיפעלו באופן אוטומטי ויבצעו מגוון פעולות בהתאם לצורך האישי שלכם. כל אוטומציה בנויה מ-2 חלקים: מפעיל ופעולות. כאשר המפעיל (טריגר) הוא מה שיגרום לאוטומציה להתחיל לעבוד (למשל כאשר סטטוס משתנה ל-X) ופעולות הן מה שיקרה בעקבות זאת (למשל שליחת אימייל ללקוח). לכל תהליך...

קראו עוד  

התקנת תוסף LOOM

LOOM הוא תוסף לדפדפן - Chrome המאפשר להקליט את המסך כולל אפשרות להקליט קול מהמיקרופון בקלות ובלחיצה אחת.

קראו עוד