עדכון - תוצאות חיפוש

פיצ'רים ועדכונים - 11/2019

גירסה 5.11

בגרסה זו בוצעו שיפורים נרחבים לחלקים שונים במערכת, תוך התמקדות על שימוש ביכולת שליחת הודעות וואטסאפ, הוספת דוחות לניתוח פניות והזמנות, שיפורים בתהליך ייבוא, ביומן ותרגום מלא לרוסית.

קראו עוד  

פיצ'רים ועדכונים - 10/2019

גירסה 5.10

בגרסה זו בוצעו עדכונים רבים במערך האוטומציות ושיפורים במנגנון הדו"חות.

קראו עוד  

פיצ'רים ועדכונים - 08/2019

גירסה 5.8

נוספו יכולות צפיה ועדכון של פרמטרים utm ברמת פניה והזמנה, נוספה אפשרות בחירה מהירה של מספר רשומות, שיפורים בייצוא וייבוא הנתונים למערכת ותמיכה במרכזיות טלפוניות של OmniTelecom ו PayCall. בגרסה זו הדגש העיקרי היה על שיפורי תשתית ותיקון באגים ולכן רשימת התוספות והשיפורים קצרה יחסית לשם שינוי.

קראו עוד  

פיצ'רים ועדכונים - 04/2019

גירסה 5.4

אפשרות הגדרת משימה המצריכה תגובה. בעת הוספת התגובה, תיווצר משימה עם תוכן התגובה למשתמש אשר יצר את המשימה המקורית. שיפור האינטגרציה עם זאפיר Zapier - הוספת אפשרות של חיפוש ועדכון/הוספה של פניה לפי טלפון. (קישור להזמנה למימוש קאלה דרך זאפיר) ניהול רשימות מוצרים מוזמנים. כולל עדכון גורף, עדכון...

קראו עוד  

פיצ'רים ועדכונים - 03/2019

גירסה 5.3

בגרסה זו הוספנו יכולת של שמירת פילוחים, שיפורים באוטומציה והוספנו דו"חות מערכתיים שימושיים במיוחד. בוצעו המון שיפורי ביצועים ושיפורי נראות בחלקי המערכת השונים. כמו כן, הוספנו יכולת הצגה של משימות על גבי יומן הגוגל קלנדר, אוטלוק 365 וכל יומן אחר שתומך בפורמט iCal.

קראו עוד  

פיצ'רים ועדכונים - 02/2019

גירסה 5.2

בגרסה זו הוספנו יכולות מעניינות במיוחד, כגון סנכרון נתוני עבר / זמן אמת מריווחית, ניהול אנשי קשר, שיפורים בדו"חות, תמיכה ראשונית בפורמט iCal לשם ייצוא יומן קאלה לגוגל ואפשרות גישה מהירה לתמיכה והסברים אודות שימוש המערכת, ועוד המון הפתעות.

קראו עוד  

פיצ'רים ועדכונים - 11/2018

גירסה 4.11

בחודש נובמבר הוספנו יכולות מתקדמות בנוגע ליומן, המאפשרות הצגה כתבנית, סינון מתקדם, גרירה לעדכון ועוד מספר שיפורים. בנוסף ביצענו שיפורים בתהליכי המשך טיפול בכרטיס פונה / הזמנה והוספנו אוטומציה חדשה להשלמה אוטומטית של משימות. לקינוח ביצענו מספר שיפורים ותוספות בצד אתר, כשהדובדבן הוא סרגל הסינונים של...

קראו עוד  

פיצ'רים ועדכונים - 10/2018

גירסה 4.10

בחודש אוקטובר הצטרפו אלינו 2 תוספים מבוקשים: חשבונית ירוקה - להנפקת מסמכי הנהלת חשבונות. וצ'יטה משלוחים - לבקשת איסוף שילוח, מעקב ועדכון סטטוסים אוטומטי. בנוסף שיפרנו יכולות תקשורת בדו"חות, שיפרנו את יכולות הקבלה והשליחה של הודעות הווצאפ והוספנו יכולות רבות ומגוונות לשירות ניתוח תוכן...

קראו עוד  

פיצ'רים ועדכונים - 07/2016

גירסה 2.7

​עדכונים ושיפורים למערכת Kala    מספרי טלפון וירטואלים -  מדידה, הקלטה ותיעוד אוטומטי של שיחות נכנסות. החל מחודש אוגוסט 2016 אנחנו ספק רשמי של מספרי טלפון וירטואלים. תיעוד משך זמן השיחה + קישור להקלטה. זיהוי פונים לפי מספר טלפון ורישום...

קראו עוד  

פיצ'רים ועדכונים - 05/2016

גירסה 2.5

שיפורים צד אתר הגדרות עיצוב חדשות לתמונה בווידג'ט מסוג הצגת דפים / גלרייה - ניתן להגדיר שהתמונה תוצג ברקע, תמורכז, וקביעת גובהה. התוצאה היא תמונות בגודל אחיד ללא עיוות. הוספת תבנית חדשה לווידג'ט עגלת קניות, המאפשר הצגה של מספר המוצרים שבעגלה בלבד. ווידג'ט הצגת דפים - אפשרות הגדרה...

קראו עוד  

פיצ'רים ועדכונים - 02/2016

גירסה 2.2

עדכונים ופיצ'רים צד אתר + ניהול ווידג'ט עגלת קניות - אפשרות הגדרת ווידג'ט עגלת קניות המותאם לשתילה בחלקים שונים באתר כמו תפריט צדדי.   ייבוא דפים - תמיכה בייבוא / עדכון דפים בעזרת קובץ בפורמט CSV (בנוסף ל-XML הקיים).   דו"חות מערכת: אפשרות קביעת שליחת...

קראו עוד  

פיצ'רים ועדכונים - 01/2016

גירסה 2.1

עדכונים ופיצ'רים צד אתר + צד ניהול אפשרות הגדרת טפסים INLINE (בשורה אחת) אפשרות זום בגלריות תמונות   ווידג'ט יצירת קשר - אפשרות הרשמה אוטמטית לרשימה מסויימת במיילצ'ימפ  (שדה חדש בהגדרות "פעולות מתקדמות" בעת עריכת ווידג'ט מסוג יצירת קשר)   ייבוא...

קראו עוד  

עדכון גרסה של תוסף Waboxapp

מידי פעם יוצאת גרסה חדשה לתוסף המאפשר שליחה וקבלת הודעות וואטסאפ דרך מערכת Kala. על מנת לעדכן את הגרסה של התוסף (waboxapp) יש לבצע את השלבים הבאים:

קראו עוד  

הנחיות להוספה ועדכון של סטטוסים

הסטטוסים במערכת קאלה משמשים להגדרה של שלבים בתהליך טיפול בפניות, בהזמנות (נקראות גם הצעות מחיר), ולעיתים במוצרים בהזמנה. ההסבר הרשום כאן הוא עבור פניות אך נכון גם לגבי הזמנות ומוצרים בהזמנה.

קראו עוד  

איך מבצעים עדכון גורף?

עדכון גורף מאפשר לנו לבחור מספר רשומות רלוונטיות, להגדיר ערכים רצויים ולעדכן את כולן בבת אחת.

קראו עוד  

ניהול תהליכים אוטומטיים (אוטומציות)

במערכת קאלה ניתן להגדיר תהליכים שיפעלו באופן אוטומטי ויבצעו מגוון פעולות בהתאם לצורך האישי שלכם. כל אוטומציה בנויה מ-2 חלקים: מפעיל ופעולות. כאשר המפעיל (טריגר) הוא מה שיגרום לאוטומציה להתחיל לעבוד (למשל כאשר סטטוס משתנה ל-X) ופעולות הן מה שיקרה בעקבות זאת (למשל שליחת אימייל ללקוח). לכל תהליך...

קראו עוד  

עריכת הגדרות משתמש/שינוי סיסמה

מנהל המערכת יכול לבצע שינוי סיסמה והגדרת הרשאות למשתמשי המערכת. באזור 'משתמשים' עמוד עם העכבר על סמל המתשמש מצד שמאל למעלה (במערכות בעברית) ובחר באפשרות "משתמשים". ברשימת המשתמשים לחץ על שם המשתמש אותו תרצה לערוך. (במידה ותרצו לשנות עבורכם ניתן ישירות ללחוץ על שמכם במקום על...

קראו עוד  

ייבוא נתונים למערכת מקובץ

למערכת Kala ניתן לייבא מתוך קובץ קיים נתונים של לקוחות / פניות / הזמנות / מוצרים, לצורך הוספה ועדכון במערכת Kala. הקובץ חייב להיות עם סיומות: CSV או TSV (מומלץ) ויכול להיות גם מסוג  XLS, XLSX אך זה מצריך קידוד של הקובץ ולכן אין להשתמש בתוכנת אקסל אלא בגוגל שיטס כפי שרשום בהמשך. במערכת ניתן...

קראו עוד  

כיצד ניתן לעדכן את מחירי המוצרים בקטלוג בבת אחת?

יצוא ניתן לבצע ברשימת המוצרים באמצעות הכפתור "יצוא" מעל הרשימה משמאל. לעריכת הקובץ מומלץ להשתמש ב-Google Sheets ולא באקסל. עדכון המחירים בלבד, יש להשאיר 2 עמודות בלבד: sku ו- price לאחר עדכון המחירים יש לשמור את הקובץ. ליבוא הקובץ - במערכת קאלה ברשימת המוצרים יש...

קראו עוד  

ניהול נכון של פניות/הזמנות במערכת קאלה

במערכת קאלה מוצג בסרגל השחור למעלה את כמות הפניות/הזמנות בסטטוסים מסוג "טיוטה" / "חדש". השאיפה של משתמשי המערכת היא לטפל בכל הפניות וההזמנות המסומנות שם, כיוון שמדובר בפניות/הזמנות חדשות שעדיין לא טופלו. הדרך ליידע את המערכת שפניות/הזמנות אלו טופלו היא שינוי של הסטטוס שלהן לסטטוס...

קראו עוד  

שמירה ושיפור איכות הנתונים בעזרת מערכת CRM

אי אפשר לספק חווית לקוח יוצאת דופן עם נתוני לקוחות אשר אינם מדויקים או שלמים. עם זאת, שיפור איכות נתוני ה-CRM אינו מוכרח להיות תהליך יקר או דורש זמן רב. הנה כמה דרכים לשיפור יעיל של איכות נתוני ה-CRM שלכם...

קראו עוד  

הגדרת סוגי סטטוסים להצגה בדף הראשי ולסינון פניות ברירת מחדל

בשולחן העבודה (הדף הראשי של המערכת) מוצגות בין השאר רשימת פניות / הזמנות הדורשות טיפול. ניתן להגדיר שיופיעו רק פניות / הזמנות הנמצאות בסטטוסים מסוגים מסויימים.

קראו עוד  

איך להגדיר חתימה לאימיילים יוצאים?

ניתן להגדיר במערכת תבנית חתימה כללית, וחתימה אישית לכל משתמש. כאשר שולחים אימייל מהמערכת, כברירת מחדל המערכת תבצע שליחה מכתובת המערכת הראשית ובמידה ומופיעה חתימה בתבנית הנבחרת, תוצג החתימה הכללית. 1. ניתן להגדיר ששליחת אימיילים תתבצע מהמשתמש המחובר. אם בתבנית המייל ישנה חתימה, ולמשתמש המחובר...

קראו עוד  

הוספה והחסרה של פריטים במלאי

הוספת פריטים למלאי מוצר נוסף למלאי באמצעות שימוש באחת מהאפשרויות הבאות: ידנית על ידי שימוש בכפתור "הוספת פריט למלאי" מרשימת המלאי ידנית על ידי עדכון כמות בשורה קיימת של מלאי אוטומטית בעת הנפקת מסמכי "תעודת החזרה" או "תעודת כניסה למלאי" הגדרת תהליך אוטומטי עם פעולה...

קראו עוד