ניהול מערך מכירות
עסקים כיום נאלצים להתמודד עם ספקי שירות רבים כדי לממש תהליכי מכירה בסיסיים. Kala מרכזת את הפעילות במערכת אחת ומאפשרת מעקב בזמן אמת על הנתונים הדרושים לכל משתמש. המערכת מספקת מגוון רחב של פתרונות למכירת מוצרים / שירותים, שיווק והפצה ומוקדי מכירות, ומאפשרת הגדרת תהליכי מכירה מותאמים אישית לעסק...
קראו עודמערכת ניהול מוקד שיחות
Kala למוקדי שיחות, משלבת בין הטכנולוגיה החדישה ביותר לבין ממשק משתמש קל ונוח מאוד לשימוש. המערכת מעניקה פתרון מלא ומקיף מרגע קליטת הלידים ועד סגירת העסקה וחיוב הלקוח. Kala תותאם לצרכי המוקד בצורה מושלמת תוך תהליך הטמעה יעיל וברור, כך שבמהירות רבה מאוד תוכלו להתחיל לעבוד ולהפוך פניות למכירות.
קראו עודדרושים אנשי תמיכה טכנית / מכירות
אנחנו מרחיבים את צוות העובדים ולכם יש אפשרות להצטרף אלינו לעבודה מתגמלת ומרתקת בסביבה צעירה ודינאמית בהוד השרון. אנשי מכירות / תמיכה טכנית, אנחנו רוצים אתכם איתנו 😀 קורות חיים ניתן לשלוח ל- jobs@sortex.co.il
קראו עודאודות מערכת Kala
מערכת Kala מפותחת ומתוחזקת על ידי חברת סורטקס (Sortex) אשר עוסקת בפיתוח מערכות ניהול אינטרנטיות מתקדמות משנת 2000. מערכת Kala מציעה כיום את מכלול הפתרונות המתקדם ביותר בשוק למערכות ניהול עסקים, ומתאימה לעסקים מסוגים שונים, קטנים וגדולים. משתמשי המערכת נהנים ממגוון אפשרויות לייעול...
קראו עודניהול מאגר לקוחות ותיקי לקוח
מערכת הניהול Kala CRM היא קודם כל מערכת ניהול קשרי לקוחות, המרכזת את כל המידע אודות לקוחות העסק במקום אחד, ונותנת לעובדים בעסק מגוון פתרונות לתפעול ומעקב אחר תהליכי טיפול בפניות ומכירות. לכל לקוח נוצר "תיק לקוח" המציג פרטי התקשרות עם הלקוח, פרטי הנהלת חשבונות ומאפיינים בהתאם לצורך הספציפי...
קראו עודמערכת ניהול הזמנות ותהליכי מכירה
באמצעות מערכת Kala תוכלו לנהל את תהליכי המכירה והתפעול בעסק ולייעל כל אחד מהשלבים, החל מטיפול בפניות, שליחת הצעות מחיר וחזרה לפונה ("פולו-אפ") ועד לסגירת העסקה, הענקת השירותים/מוצרים ללקוח וטיפול בלקוחות חוזרים והזמנות מתמשכות (למשל סדרת מפגשים / מנוי חודשי),...
קראו עודמכירת מוצרים באינטרנט
מערכת Kala מספקת גם פתרון כולל להקמה וניהול חנויות וירטואליות ואתרי מכירת שירותים. עיצוב האתרים נעשה על פי דרישה באמצעות ספקי עיצוב חיצוניים, או על גבי תבניות מקצועיות מוכנות. עם Kala תוכלו למכור שרותים ומוצרים באתר, לנהל הזמנות, לקבל תשלומים, להנפיק חשבוניות ועוד, וכל זה במערכת אחת שבה גם מנוהל...
קראו עודשיפורים בצד אתר - 08/2017
אפשרות הגדרת אתר מכירות שבו הרכישה סגורה לחברים רשומים בלבד. בעת נסיון רכישת מוצר, הגולש יתבקש להרשם או להכנס כחבר רשום. אפשרות הגדרה בטופס הזמנה שחובה לסמן קריאה של תקנון. מעקב הזמנות על ידי הגולשים לקוחות שעשו הזמנות באתר יכולים מעתה להכנס עם האימייל והסיסמא שבחרו בעת ביצוע ההזמנה,...
קראו עודנתב שיחות חכם - External IVR
התממשקות של מערכת טלפוניה עם מערכת CRM היא בגדר חובה כיום, אך האם זה מספק את הצרכים המלאים? קאלה מספקת שירות נתב שיחות חכם, אשר יודע להפנות שיחות נכנסות ישירות לשלוחה של הסוכן המטפל האחרון אשר זמין כעת. התנהגות נתב זו, מאפשרת טיפול רציף ואישי ובכך תורמת למתן שירות ללקוחות ברמה גבוהה.
קראו עודשיפורים במערך ייבוא וייצוא הנתונים - 03/2020
ייבוא הזמנות - אפשרות ייבוא הזמנות, מוצרים מוזמנים ולקוחות משוייכים ע"י קובץ CSV. אפשרות ייצוא טבלאות בפורמט אקסל XLSX במקום CSV. ייבוא פניות/לקוחות/הזמנות - תמיכה בייבוא קבצים אשר ישוייכו ליישות תחת קבצים מקושרים. ייבוא פניות - אפשרות זיהוי פניות קיימות לפי תהליך. (למשל...
קראו עודשיפורים במערך הדו"חות - 10/2019
דו"ח התכתבויות אשר מציג שיחות בסמס, וואטסאפ ופייסבוק בצורה ויזואלית הדומה לצ'אט של וואטסאפ. שיפור דו"ח שימוש במקטעי סמס. (ממוצע שימוש יומי) דו"ח תקשורת - אפשרות סימון "קראתי" על אימיילים, הודעות טקסט ושיחות שלא נענו. דו"ח תקשורת - אפשרות סינון לפי סטטוס התקשרות...
קראו עודפיצ'רים ועדכונים - 08-09/2024
גירסה 10.8
בתבניות הודעות וואטסאפ מסוג תמונה / קובץ: ניתן להגדיר שהתמונה / הקובץ ילקחו באופן דינאמי מתוך מאפיין בכרטיס שאליו שולחים את ההודעה. זה שימושי מאוד לצורך יצירת תבנית ששולחת קובץ הסכם השמור במאפיין. ברשימת מסמכי הנהלת חשבונות: הוספנו אפשרות להציג מאפיינים של הזמנות. ברשימת הפניות: ניתן להציג עמודה...
קראו עודשיפורים במערך הטלפוניה - 02/2020
אפשרות מיפוי הודעות טקסט נכנסות לפי מספר אליו נשלחה ההודעה (ניתן למשל להחזיק 2 מספרי וואטסאפ, לתמיכה ומכירות ובעת קבלת פניה בוואטסאפ, לדעת אם פנו למספר תמיכה או למכירות). חיפוש טוב יותר לפי טלפון - התעלמות ממקפים, רווחים, סוגריים, קידומת מדינה וכו. פאנל תקשורת בדף הבית - אפשרות להגיב להודעות...
קראו עודריכוז שיפור יכולות וממשק משתמש - 02/2020
תצוגת יישויות דומות - אפשרות הגדרת שדה תאריך אשר יוצג ליד כל יישות דומה. אפשרות הצגת מספר יומנים בנפרד. (למשל יומן המציג נתונים אודות מכירות ויומן נפרד שמציג התקנות בחלוקה לפי מתקין) אפשרות הגדרת שדה מסוג כפתור המאפשר בחירה של תאריך ושעה מתוך יומן מסויים. אפשרות הגדרת שדה בחירת מוצרים בפניה...
קראו עודפיצ'רים ועדכונים - 04/2024
גירסה 10.4
- רשימת מוצרים מוזמנים - נוספה עמודה עם "מספר ימים בסטטוס הנוכחי". - דוח "משפך מכירות" קיבל שיפור רציני ומאפשר בין היתר לבחור עמודות להצגה + אפשרות להצגת עמודות עם כמות פניות / הזמנותשעברו בסטטוסים מסויימים. - בשליחת הודעות וואטסאפ - ניתן לשנות את הפרמטרים הדינאמיים...
קראו עודפיצ'רים ועדכונים - 02/2024
גירסה 10.2
בהנפקת מסמך קבלה - אפשרות להגדיר שסוכנים יכולים לשנות סכום "מקדמה" גם אם הם לא יכולים לקבוע מחירים. בדו"ח ניתוח מכירות לפי הזמנה - נוספה עמודת "סכום עלות מוצרים" (כולל פירוט) הפועלת לפי מאפיין "cost_price" (המוגדר במוצר המוזמן או במוצר בקטלוג). בהגדרות תוסף...
קראו עודפיצ'רים ועדכונים - 11/2019
גירסה 5.11
בגרסה זו בוצעו שיפורים נרחבים לחלקים שונים במערכת, תוך התמקדות על שימוש ביכולת שליחת הודעות וואטסאפ, הוספת דוחות לניתוח פניות והזמנות, שיפורים בתהליך ייבוא, ביומן ותרגום מלא לרוסית.
קראו עודפיצ'רים ועדכונים - 03/2019
גירסה 5.3
בגרסה זו הוספנו יכולת של שמירת פילוחים, שיפורים באוטומציה והוספנו דו"חות מערכתיים שימושיים במיוחד. בוצעו המון שיפורי ביצועים ושיפורי נראות בחלקי המערכת השונים. כמו כן, הוספנו יכולת הצגה של משימות על גבי יומן הגוגל קלנדר, אוטלוק 365 וכל יומן אחר שתומך בפורמט iCal.
קראו עודפיצ'רים ועדכונים - 04/2016
גירסה 2.4
עדכונים ופיצ'רים צד אתר + ניהול שליחת תבניות אימייל הצגה של פרטי השולח. אפשרות הגדרת שליחה מאת המשתמש המחובר בנוכחי (מנהל/סוכן מכירות). אפשרות הגדרת שליחה מאת המשתמש האחראי על אותה יצירת קשר / לקוח. אפשרות צפייה מקדימה באימייל שישלח. ייבוא יצירות קשר קיימות...
קראו עודכיצד לבחור את ספק ה-CRM המתאים
10 שאלות שצריך לשאול כדי לוודא שאתם בוחרים נכון
כמו רוב ההשקעות הטכנולוגיות, בחירת ספקית תוכנה נכונה היא עניין חשוב ובעל השפעה גדולה על ההצלחה (או הכישלון) של יישום והטמעת פתרון ה-CRM שלכם. שוק תוכנות ה-CRM הוא שוק בוגר, כך שאם אתם שוקלים להשתמש באחד המתחרים שלנו, כמו Salesforce.com או Microsoft Dynamics, תגלו כי רוב הפתרונות מציעים סט תכונות...
קראו עודהאם יש דוחות מוכנים המציגים נתונים בחלוקות שונות?
במערכת קאלה ישנם דוחות מערכתיים, כלומר שמגיעים עם המערכת ללא צורך בתשלום עבורם. כל דוח משמש צרכים שונים ולעיתים מאפשר חלוקות שונות של הנתונים. דוחות ניהול היישויות - ניהול פניות / ניהול לקוחות / ניהול הזמנות / ניהול מוצרים מוזמנים: מאפשרים צפיה בנתונים של היישויות כולל 3 רמות חלוקה...
קראו עוד4 שאלות שכדאי לשאול בעת בחירת מערכת CRM עבור העסק שלך
כפי שיודעים רוב בעלי החברות, מציאת פתרונות לייעול תהליכים עסקיים יכולה לעזור מאוד בשחרור משאבים על מנת לסייע לצמיחת החברה. וכיום, כאשר שירות לקוחות חשוב מתמיד, מציאת שירות אשר מסוגל לעזור בניהול מעקב וייעול התהליכים, הינו הכרחי. ולכן שימוש במערכת CRM לניהול קשרי לקוחות, יכולה לעזור לכם באופן משמעותי...
קראו עוד