מאפיני פניה - תוצאות חיפוש

איך משייכים פניה / הזמנה ללקוח קיים?

נלחץ על הכפתור "שיוך ללקוח" שנמצא בחלק העליון של המסך מתחת לשם. בשדה "שיוך ללקוח" שנפתח נבחר את הלקוח הרצוי. נלחץ על הכפתור "שמור" שבראש המסך מצד שמאל.

קראו עוד  

איך ממירים פניה ללקוח?

יצירת לקוח עם פרטי הפניה

1. בטופס פניה נלחץ על הכפתור "המרה לחבר" שנמצא בחלק העליון של המסך מתחת לשם. 2. בחלונית שנפתחה נלחץ על אישור. המערכת תעביר אותנו לכרטיס הלקוח שנוצר.  3. לידיעה: כעת בפניה יוצג מתחת לשם קישור לכרטיס לקוח.   ניתן להגדיר עבור קבוצות מאפיינים של פנייה שבעת ביצוע...

קראו עוד  

איך יוצרים הזמנה מתוך פניה?

נלחץ על הכפתור הזמנה שנמצא בראש המסך מצד שמאל. בחלונית שנפתחה נלחץ על אישור. המערכת תעביר אותנו לכרטיס ההזמנה שנוצר. במידה והכפתור "+הזמנה" לא מופיע - יש לגשת להגדרות כלליות ניהול לקוחות להפעיל את "אפשרות הוספת לקוחות ללא הזנת סיסמא ללקוח"

קראו עוד  

שימוש בשדה "מעוניין בדיוור"

בטופס פניה / לקוח ישנו שדה בשם "מעוניין בדיוור" אשר מופיע מתחת לכתובת האימייל (כאשר קיימת). שדה זה עוזר להבין אם לקוחות שלכם מעוניינים לקבל דיוור או לא. ברשימת פניות ניתן לסנן לפיו - והוא ידע להציג גם פניות המקושרות ללקוח שמסומן כ"מעוניין בדיוור".

קראו עוד