פיצ'רים ועדכונים - 01/2025
גירסה 11.1
ביומן הפגישות: אפשרות להגדיר שאי אפשר לקבוע פגישות באותו זמן ובאותו משאב (למשל "חדר") אם קיימת חלוקה כזו. במאפיינים מסוג "תאריך + שעה", ניתן להגדיר ואלידציה המונעת הזנה של תאריך ושעה חופפים, כולל: - שימוש במאפיין של "משך" - השוואת מאפיינים כמו חדר / אחראי / סניף...
קראו עודפיצ'רים ועדכונים - 11/2024
גירסה 10.11
אפשרות הוספת מוצרים מהירה בטופס יצירה / עדכון הזמנה: ניתן להוסיף מספר מוצרים בבת אחת להזמנה חדשה / קיימת במקום להוסיף אחד אחד באמצעות חלונית הוספת מוצר. ברשימת הקבצים: הוספנו אפשרות לסנן קבצים לפי תאריך יצירה - מתאריך / עד תאריך בדוח ניהול חברים / לקוחות: אפשרות הצגת עמודה עם כמות פניות ללקוח כולל...
קראו עודריכוז שיפור יכולות וממשק משתמש - 08/2018
הוספת פרטי התקשרות של הלקוח באימייל התראה על משימה לביצוע. שיפור ממשק הייבוא דפים, פניות ולקוחות - אפשרות ייבוא רשומות חדשות / קיימות / המנעות מכפילויות / אפשרת כפילויות ועוד... שיפור התמיכה בניתוח אימיילים משירותים כגון Callbiz, Telekol, MyFax, ZoomAnalytics, Woo commerce, Konimbo, Cash...
קראו עודפיצ'רים ועדכונים - 03/2024
גירסה 10.3
הגדרות חדשות: - אפשר למשתמשים ספציפיים ליצור מסמכי זיכוי (ואפשרות לקבוע לכל משתמש אם הוא יכול). - אפשר למשתמשים ספציפיים לזכות כרטיסי אשראי (ואפשרות לקבוע לכל משתמש אם הוא יכול). - חובה לרשום מספר ת.ז / מספר העסק בעת הנפקת מסמך הנהל חשבונות. אפשרות להגדיר לסוג מוצר מסויים חבליה דינאמית של מוצרים על...
קראו עודפיצ'רים ועדכונים - 12/2023
גירסה 9.12
הוספנו אפשרות שמירת פילוחים עבור רשימת "משימות" ורשימת "היסטוריית פעילות", כולל אפשרות הצגת פילוחים מסויימים בתפריט העליון. שירות חדש בתשלום - חיבור אתר קוניבו למערת קאלה לצורך יבוא הזמנות ברשימת החברים/לקוחות - ניתן לסנן לפי "עם פניה בסטטוס" וגם לפי "עם...
קראו עודפיצ'רים ועדכונים - 06/2022 - 07/2022
גירסה 8.6 - 8.7
בתבנית מייל: ניתן לשים ב"נמען" שם של מאפיין של בחירה מרובה מתוך חברים / משתמשים (עד היום זה עבד בבחירה של אפשרות אחת) ניתן לרשום את שם הסטטוס באמצעות status_title בהגדרת תהליך אוטומטי של "שיחה נכנסת" - ניתן להגדיר מספרי טלפון ספציפים של הנמען, ואפשר גם לסנן לפי האם פניה נוצרה...
קראו עודפיצ'רים ועדכונים - 02/2020
גירסה 6.2
החודש שיפרנו את המערכת מכיוונים רבים. אוטומציות, הנהלת חשבונות, דו"חות, ניהול לקוחות, טלפוניה ועוד.
קראו עודפיצ'רים ועדכונים - 11/2019
גירסה 5.11
בגרסה זו בוצעו שיפורים נרחבים לחלקים שונים במערכת, תוך התמקדות על שימוש ביכולת שליחת הודעות וואטסאפ, הוספת דוחות לניתוח פניות והזמנות, שיפורים בתהליך ייבוא, ביומן ותרגום מלא לרוסית.
קראו עודפיצ'רים ועדכונים - 10/2019
גירסה 5.10
בגרסה זו בוצעו עדכונים רבים במערך האוטומציות ושיפורים במנגנון הדו"חות.
קראו עודפיצ'רים ועדכונים - 08/2019
גירסה 5.8
נוספו יכולות צפיה ועדכון של פרמטרים utm ברמת פניה והזמנה, נוספה אפשרות בחירה מהירה של מספר רשומות, שיפורים בייצוא וייבוא הנתונים למערכת ותמיכה במרכזיות טלפוניות של OmniTelecom ו PayCall. בגרסה זו הדגש העיקרי היה על שיפורי תשתית ותיקון באגים ולכן רשימת התוספות והשיפורים קצרה יחסית לשם שינוי.
קראו עודפיצ'רים ועדכונים - 07/2019
גירסה 5.7
בחודש יולי הוספנו בין היתר מספר יכולות מעניינות במיוחד: תמיכה בשליחה וקבלה של הודעות פייסבוק מסנג'ר, תמיכה בחיובים אוטומטית של לקוחות בהוראות קבע (מס"ב) ותמיכה באפליקציות שמעוניינות להתבסס על נתונים מקאלה. בנוסף, טלפוניית ipracticom התקדמו עם המימוש בצד שלהם ויש כעת תמיכה מורחבת יותר הכוללת...
קראו עודפיצ'רים ועדכונים - 02/2019
גירסה 5.2
בגרסה זו הוספנו יכולות מעניינות במיוחד, כגון סנכרון נתוני עבר / זמן אמת מריווחית, ניהול אנשי קשר, שיפורים בדו"חות, תמיכה ראשונית בפורמט iCal לשם ייצוא יומן קאלה לגוגל ואפשרות גישה מהירה לתמיכה והסברים אודות שימוש המערכת, ועוד המון הפתעות.
קראו עודפיצ'רים ועדכונים - 12/2018
גירסה 4.12
בגרסה זו קידמנו משמעותית את יכולת הניתוח של האימיילים הנכנסים, פיצ'ר שתורם ללקוחות רבים לרכז פניות בצורה מסודרת במערכת. בנוסף הוספנו יכולת שמקלות על צורת העבודה, כמו עריכה, עדכון ומחיקה גורפים, בפניות, בלקוחות, בהזמנות ואף במשימות. לאלו שממשים את ה-API שלנו לשים יצירת הזמנות - יש לכם חדשות...
קראו עודMembers - לקוחות / חברים / אנשי קשר
שם השדה סוג תאור id integer מזהה הלקוח בקאלה creator_id integer מזהה המשתמש שיצר את הלקוח parent_id integer מזהה לקוח ראשילקוח שיש לו parent_id נחשב כאיש קשר של לקוח האב created integer (timestamp) תאריך יצירה...
קראו עודבאזור התקשורת ופעילות מופיעים תיעודים על פניות / לקוחות / הזמנות אחרות
בחלונית התקשורת בכרטיס פניה / לקוח / הזמנה מופיעים נתונים גם מיישויות דומות - לקוחות / פניות / הזמנות עם פרטי התקשרות דומים. ניתן לראות רשימה של היישויות הדומות מתחת לאיזור של שדות פרטי ההתקשרות. אפשר לסנן את חלונית "תקשורת ופעילות" שתציג רק מידע עבור היישות (פניה / לקוח / הזמנה)...
קראו עודאיך לקבל פניות יצירת קשר מאתר וורדפרס בתור לידים?
ישנן שתי אפשרויות (שירותים בתשלום) לקבלת פניות / יצירות קשר מאתר וורדפרס: 1. שימוש בתוסף וורדפרס Kala CRM התוסף מעביר באופן אוטומטי פניות (וגם הזמנות מחנויות "ווקומרס") אל מערכת Kala. 2. שימוש בשירות קבלת אימיילים לתוך המערכת ("mail2lead"). השירות מתאים לאתרי...
קראו עודכיצד לחייב הזמנה ולהנפיק חשבונית/קבלה
בעזרת קאלה ניתן לבצע חיוב אשראי בעת הנפקת מסמך קבלה, חשבונית/קבלה, או לבצע זיכוי בעת הנפקת קבלת זיכוי בעבור חשבונית זיכוי. הסליקה והנפקת הקבלה מתבצעות ברקע על ידי החברה הסולקת והחברה האחראית על הנפקת המסמכים. הסליקה והנפקת המסמכים מתבצעות בעבור הזמנות במערכת וסוכמן נקבע לפי סכום המוצרים המוזמנים...
קראו עודזיהוי הכרטיס המתאים לתיעוד הודעות טקסט, שיחות חדשות ואימיילים נכנסים
זהו מאמר חשוב מאוד לקריאה עבור כל משתמשי המערכת. כאן נפרט מה קורה כאשר מתקבלות במערכת Kala שיחות, אימיילים והודעות טקסט (SMS / Whatsapp / Facebook). זיהוי הכרטיס המתאים לתיעוד מיד עם קבלת שיחה / הודעה / אימייל במערכת, מתבצע זיהוי של כרטיס קיים על מנת לתעד את התקשורת במקום המתאים. ובסוף תהליך...
קראו עודייבוא נתונים למערכת מקובץ
למערכת Kala ניתן לייבא מתוך קובץ קיים נתונים של לקוחות / פניות / הזמנות / מוצרים, לצורך הוספה ועדכון במערכת Kala. הקובץ חייב להיות עם סיומות: CSV או TSV (מומלץ) ויכול להיות גם מסוג XLS, XLSX אך זה מצריך קידוד של הקובץ ולכן אין להשתמש בתוכנת אקסל אלא בגוגל שיטס כפי שרשום בהמשך. במערכת ניתן...
קראו עודכיצד לבחור את ספק ה-CRM המתאים
10 שאלות שצריך לשאול כדי לוודא שאתם בוחרים נכון
כמו רוב ההשקעות הטכנולוגיות, בחירת ספקית תוכנה נכונה היא עניין חשוב ובעל השפעה גדולה על ההצלחה (או הכישלון) של יישום והטמעת פתרון ה-CRM שלכם. שוק תוכנות ה-CRM הוא שוק בוגר, כך שאם אתם שוקלים להשתמש באחד המתחרים שלנו, כמו Salesforce.com או Microsoft Dynamics, תגלו כי רוב הפתרונות מציעים סט תכונות...
קראו עודהגדרת "תנאי תשלום" לצורך הזנה אוטומטית של תאריך לתשלום במסמך הנה"ח
במערכת קאלה קיימת אפשרות להגדיר "תנאי תשלום" לצורך הזנה של תאריך לתשלום תואם בעת הנפקת מסמך הנהלת חשבונות הדורש תאריך לביצוע. ניתן להגדיר ברירת מחדל (בהגדרות הכלליות - "הנפקת מסמך - תנאי תשלום ברירת מחדל"). ניתן להגדיר תנאי תשלום שונים ללקוחות / הזמנות, באמצעות מאפיין...
קראו עוד