כיצד ניתן לחבר / להוסיף מספר וואטסאפ נוסף לשליחת / קבלת הודעות?
יש לחבר תוסף wabox במחשב נפרד (לא ניתן לחבר שני מכשירים באותו מחשב). להורדת התוסף לחץ כאן. יש לוודא שתוסף Wabox בדפדפן פעיל. בדרך כלל ניתן לראות אותו בשורה של הכתובת בצד שמאל או ימין (אם לא, הוא יופיע בלחיצה על הכפתור בצורה של חתיכת פאזל ליד התפריט האפשרויות של שורת הכתובת)....
קראו עודזיהוי הכרטיס המתאים לתיעוד הודעות טקסט, שיחות חדשות ואימיילים נכנסים
זהו מאמר חשוב מאוד לקריאה עבור כל משתמשי המערכת. כאן נפרט מה קורה כאשר מתקבלות במערכת Kala שיחות, אימיילים והודעות טקסט (SMS / Whatsapp / Facebook). זיהוי הכרטיס המתאים לתיעוד מיד עם קבלת שיחה / הודעה / אימייל במערכת, מתבצע זיהוי של כרטיס קיים על מנת לתעד את התקשורת במקום המתאים. ובסוף תהליך...
קראו עודהעברת נתונים מקאלה לאפליקציות אחרות בעזרת Zapier
בעזרת Zapier, ניתן להגדיר Zap אשר יודע לקבל נתונים מקאלה, איתם ניתן להשתמש לביצוע פעולות בשאר האפליקציות הניתנות לחיבור בזאפייר. כדי לחבר את אפליקציית Kala CRM, צריך ללחוץ על הלינק הבא: https://zapier.com/developer/public-invite/22680/02e27f10adf30ab07320f47606245441/ דרישות: - חשבון Zapier פעיל...
קראו עודייבוא נתונים למערכת מקובץ
למערכת Kala ניתן לייבא מתוך קובץ קיים נתונים של לקוחות / פניות / הזמנות / מוצרים, לצורך הוספה ועדכון במערכת Kala. הקובץ חייב להיות עם סיומות: CSV או TSV (מומלץ) ויכול להיות גם מסוג XLS, XLSX אך זה מצריך קידוד של הקובץ ולכן אין להשתמש בתוכנת אקסל אלא בגוגל שיטס כפי שרשום בהמשך. במערכת ניתן...
קראו עודאיך לקבל פניות יצירת קשר מאתר וורדפרס בתור לידים?
ישנן שתי אפשרויות (שירותים בתשלום) לקבלת פניות / יצירות קשר מאתר וורדפרס: 1. שימוש בתוסף וורדפרס Kala CRM התוסף מעביר באופן אוטומטי פניות (וגם הזמנות מחנויות "ווקומרס") אל מערכת Kala. 2. שימוש בשירות קבלת אימיילים לתוך המערכת ("mail2lead"). השירות מתאים לאתרי...
קראו עודמה עושים אם נחסם מספר הוואטסאפ?
מערכת Kala CRM מאפשרת אינטגרציה מלאה עם וואטסאפ לצורך תקשורת עם לקוחות, שליחת הודעות אוטומטיות, וניהול תהליכי שירות ומכירה. במקרים מסוימים ייתכן כי חשבון הוואטסאפ של העסק ייחסם על ידי וואטסאפ מסיבות שונות הקשורות למדיניות השימוש שלה. במקרים אלו ניתן לפעול מול וואטסאפ ישירות ולבקש בדיקה מחודשת ושחרור...
קראו עודהודעות וואטסאפ לא נשלחות/מגיעות למערכת - מה עושים?
מאמר זה מיועד אך ורק למשתמשים בתוסף Whatsapp שאינו רשמי (wabox) במערכת Kala. שימו לב! במידה וניתן לשלוח אבל לא ניתן לקבל, פנו מיידית לצוות התמיכה של Kala. רק במידה ואינכם מצליחים לשלוח וגם לקבל, המשיכו בקריאת המדריך ובצעו את הפעולות לפי הסדר. אחרי כל סעיף, נסו לשלוח /...
קראו עודעדכון גרסה של תוסף Waboxapp
מידי פעם יוצאת גרסה חדשה לתוסף המאפשר שליחה וקבלת הודעות וואטסאפ דרך מערכת Kala. על מנת לעדכן את הגרסה של התוסף (waboxapp) יש לבצע את השלבים הבאים:
קראו עודאיך שולחים סמס / הודעת whatsapp?
ניתן לשלוח הודעת טקסט מסוג SMS או Whatsapp לכל לקוח / יצירת קשר / הזמנה, דרך הטופס באמצעות לחיצה על הכפתור המתאים ליד הכותרת. אפשרות שליחת סמס מוצגת רק כאשר קיים טלפון סלולרי באותו כרטיס. * שליחת סמס דורשת רכישת בנק הודעות. * שליחת הודעות וואטסאפ דורשת חיבור פעיל לתוסף המתאים.
קראו עודכיצד להציג ביומן של מערכת קאלה יומן/ים של גוגל קלנדר?
במערכת Kala ישנו יומן המאפשר להציג בין היתר יומני גוגל שהוגדרו כציבוריים. מדריך זה מסביר מה צריך לבצע בהגדרות היומן של גוגל לצורך הצגתו. שימו לב - לא מדובר על סנכרון של הנתונים בין גוגל לקאלה או להפך אלא תצוגה בלבד.
קראו עודשימוש ב- Zapier ליצירת איש קשר בגוגל, בעת המרת יצירת קשר ללקוח בקאלה
בעזרת Zapier, ניתן לחבר את קאלה למעל 1000 אפליקציות. בשביל לעשות זאת, צריך חשבון Zapier פעיל. לאחר מכן, יש להוסיף את אפליקציית קאלה על ידי לחיצה על הקישור הבא בתמונות המצורפות ניתן לראות דוגמא למימוש של יצירת איש קשר בגוגל בעת המרת יצירת קשר ללקוח בקאלה. ניתן לממש עוד חיבורים רבים ומגוונים כאוות...
קראו עוד