פיצ'רים ועדכונים - 11/2023
גירסה 9.11
באוטומציה הפועלת כאשר יישות נמצאת בסטטוס X זמן וגם באוטומציה מתוזמנת - הוספנו סינון לפי מקור / מדיום / קמפיין (של פניה/הזמנה). באוטומציות של פעילות מתוזמנת שעוברת על משתמשים - ניתן ליצור משימה כללית על משתמש (משימה שלא משויכת לשום יישות). ברשימת הזמנות - בסינון לפי "אחראי" ניתן לבחור...
קראו עודפיצ'רים ועדכונים - 04/2023 - 10/2023
גירסה 8.6 - 9.10
1. אפשרות הגדרת "שליחת התראה לכל המשתמשים עבור משימות ללא אחראי" הפועלת כאשר: - נוצרת משימה ללא אחראי - מסירים אחראי ממשימה קיימת - הגיע הזמן לביצוע משימה ללא אחראי 2. בניתוח מיילים - אפשרות לזהות יישות קיימת לפי אימייל או טלפון (במקום אימייל וגם טלפון). 3. בשימוש בתוספי שליחויות...
קראו עודפיצ'רים ועדכונים - 06/2018
גירסה 4.6
בגרסה 4.6 נוספו שיפורים בממשק המשתמש במטרה לייעל את השימוש במערכת. נוספה אפשרות צפיה וחזרה במהירות לאחד מהדפים שנצפו לאחרונה, אפשרות עדכון סטטוס / פרטי פניה ישירות מתוך הרשימה ועוד שיפורים רבים. במערך החשבונות התבלט בעיקר הדף החדש אשר מרכז את כל המסמכים שהונפקו במערכת, לשם איתור מהיר וקל...
קראו עודפיצ'רים ועדכונים - 08/2016
גירסה 2.8
קבלת סמסים, שמירת תוכן אימיילים יוצאים, שליטה על מבנה הטפסים, זיהוי נושא שיחות נכנסות ועוד.
קראו עודפיצ'רים ועדכונים - 07/2016
גירסה 2.7
עדכונים ושיפורים למערכת Kala מספרי טלפון וירטואלים - מדידה, הקלטה ותיעוד אוטומטי של שיחות נכנסות. החל מחודש אוגוסט 2016 אנחנו ספק רשמי של מספרי טלפון וירטואלים. תיעוד משך זמן השיחה + קישור להקלטה. זיהוי פונים לפי מספר טלפון ורישום...
קראו עודפיצ'רים ועדכונים - 06/2016
גירסה 2.6
עדכונים ושיפורים למערכת Kala CRM / Kala SHOP חיפוש מהיר לחיצה על אייקון החיפוש בתפריט העליון, תציג תיבת חיפוש חופשית. החיפוש יתבצע בצורה אוטומטית ברגע שיש יותר מ-2 תווים בתיבת החיפוש התוצאות מכילות מידע אודות בהזמנות, יצירות קשר, חברים (ובהמשך גם מוצרים ודפי תוכן) ניתן לגשת לחיפוש המהיר...
קראו עודפיצ'רים ועדכונים - 05/2016
גירסה 2.5
שיפורים צד אתר הגדרות עיצוב חדשות לתמונה בווידג'ט מסוג הצגת דפים / גלרייה - ניתן להגדיר שהתמונה תוצג ברקע, תמורכז, וקביעת גובהה. התוצאה היא תמונות בגודל אחיד ללא עיוות. הוספת תבנית חדשה לווידג'ט עגלת קניות, המאפשר הצגה של מספר המוצרים שבעגלה בלבד. ווידג'ט הצגת דפים - אפשרות הגדרה...
קראו עודפיצ'רים ועדכונים - 02/2016
גירסה 2.2
עדכונים ופיצ'רים צד אתר + ניהול ווידג'ט עגלת קניות - אפשרות הגדרת ווידג'ט עגלת קניות המותאם לשתילה בחלקים שונים באתר כמו תפריט צדדי. ייבוא דפים - תמיכה בייבוא / עדכון דפים בעזרת קובץ בפורמט CSV (בנוסף ל-XML הקיים). דו"חות מערכת: אפשרות קביעת שליחת...
קראו עודפיצ'רים ועדכונים - 01/2016
גירסה 2.1
עדכונים ופיצ'רים צד אתר + צד ניהול אפשרות הגדרת טפסים INLINE (בשורה אחת) אפשרות זום בגלריות תמונות ווידג'ט יצירת קשר - אפשרות הרשמה אוטמטית לרשימה מסויימת במיילצ'ימפ (שדה חדש בהגדרות "פעולות מתקדמות" בעת עריכת ווידג'ט מסוג יצירת קשר) ייבוא...
קראו עודהטמעת קטעי קוד וסקריפטים בדפים
על מנת להוסיף קטע קוד שירוץ בדף באתר או בעת שליחת טופס יש להוסיף את הקוד אל רשימת קטעי הקוד במערכת (דרך אייקון הגלגל שיניים משמאל למעלה ובחירה באפשרות "קטעי קוד"). ניתן לקבוע באיזה דף או באילו סוגי דפים יופיע קטע הקוד וניתן לקבוע את המיקום של הקוד בדף. במידה ולא הוזן דף או סוג...
קראו עודהגדרת מאפיינים מותאמים אישית
בטפסים של היישויות המרכזיות במערכת קאלה - פניות / חברים (לקוחות) / הזמנות / מוצרים בהזמנות / דפים ומוצרים בקטלוג / משתמשים - ניתן להגדיר "מאפיינים בהתאמה אישית" מסוגים שונים המסודרים בקבוצות מאפיינים. זה מאפשר לכם לשמור מידע בנוסף ל"שדות המערכתיים" הקיימים בכל...
קראו עודהוספת דף / מוצר חדש באתר
נדגים הוספת דף חדש לאתר מסוג "מאמר" המשוייך לקטגוריה "בלוג"
בתפריט הראשי נעמוד על "דפים" לפתיחת תת-תפריט, שם ניתן ללחוץ על "הוספת דף" ולהמשיך לשלב 6. על מנת לראות את רשימת הדפים כתפריט, נלחץ על "הצג עץ דפים" בתפריט שנפתח: בצד ימין של המסך יפתח איזור בו יופיע תפריט המציג את כל הדפים באתר בסדר היררכי. ליצירת דף חדש...
קראו עודייבוא נתונים למערכת מקובץ
למערכת Kala ניתן לייבא מתוך קובץ קיים נתונים של לקוחות / פניות / הזמנות / מוצרים, לצורך הוספה ועדכון במערכת Kala. הקובץ חייב להיות עם סיומות: CSV או TSV (מומלץ) ויכול להיות גם מסוג XLS, XLSX אך זה מצריך קידוד של הקובץ ולכן אין להשתמש בתוכנת אקסל אלא בגוגל שיטס כפי שרשום בהמשך. במערכת ניתן...
קראו עודכיצד מוסיפים מוצרים לקטלוג?
המערכת מאפשרת ליצור קטלוג מוצרים אותם אנו מעוניינים למכור. הגדרת המוצרים נעשית ע"י הוספת דף / מוצר חדש מסוג כלשהו המשמש כמוצר. לדף המוצר נוכל להזין מחיר, להוסיף תמונה ומאפיינים נוספים וכן מאפיינים מותאמים אישית אותם ניתן להגדיר לפי הצורך. לאחר הוספת מוצר, ניתן יהיה להוסיפו כמוצר/שירות בהזמנה....
קראו עודהגדרת תגיות META (כותרת / מילות מפתח / תאור ועוד)
ניתן להגדיר תגיות META לדפים / מוצרים באתר שישפיעו על הצגת הדף במנועי חיפוש ובתוצאות החיפוש באתר. כלומר תוצאות החיפוש מציגות גם דפים שמילת החיפוש מופיעה להם בתגיות. 1. בהגדרות כלליות -> תגיות META בסיסיות. 2. בטופס עריכת דף -> לשונית SEO. (ניתן לראות תצוגה מקדימה במנועי חיפוש) 3....
קראו עודאיך משתמשים בתיבת הסינון?
תיבת הסינון היא כלי לאיתור יצירות הקשר בהם אנו רוצים לצפות או לייצא לקובץ. ניתן לבצע סינון מתקדם של מספר פרמטרים בו זמנית ובכך למקד את תוצאות הסינון. תיבת הסינון נמצאת בדפים המציגים רשימה, בראש הדף מתחת לכותרת. לתיבת הסינון יש שני מצבים, מצומצם (ברירת המחדל) ומורחב המכיל מגוון רחב יותר של מאפייני...
קראו עודכיצד מוסיפים מוצרים להזמנה?
בדף המציג את פרטי ההזמנה / הצעת מחיר, מופיעה רשימה של מוצרים המשוייכים אליה. במידה ולא קיים אף מוצר, חלונית "הוספת מוצר להזמנה" תיפתח באופן אוטומטי. ניתן לבטל אפשרות זו בדף "הגדרות" -> "ניהול מכירת מוצרים" -> "טופס הזמנה" -> "מנע פתיחה אוטומטית...
קראו עודייצוא נתונים
להלן הסברים כיצד ניתן לייצא נתונים מתוך רשימות / דו"חות / תקשורת במערכת Kala אל קובץ אקסל / CSV, וכיצד ניתן להוריד קבצים השמורים במערכת.
קראו עודהנחיות עיצוב למעצב אתר אינטרנט / דף נחיתה
תהליך הטמעת עיצוב בדף נחיתה או אתר הינו תהליך שיכול להיות פשוט ומהיר או ארוך ומסורבל. על מנת שעיצוב יהיה קל להטמעה, יש לדאוג שקבצי העיצוב יסופקו באופן התואם לעקרונות מנחים בעיצוב אתרי אינטרנט. יצירת עיצוב לאינטרנט הינה אתגר המצריך פעולת מלאכת מחשבת. ריכזנו עבור מעצבים רשימת הנחיות ונקודות למחשבה,...
קראו עוד